Fart blind och rövsmäll!!

Har spenderat halva dagen med att städa, snabbt som attan då jag bara längtade tills vi entrade pulkabacken!!!
Den andra delen av dagen har vi misshandlat våra stackars rövar.. För sablar så ont det gör att åka stjärtlapp eller som T sa.. sippretappre.. haha tills vi lärde henne att det hette stjärtlapp.. Då nöjde hon sig med att säga lappen!!
VI åkte madrass och provade på den där stora blå saken som vi köpte förra året.. Den gick SVIN FORT!! Å då menar jag Förbaskat fort, nästan så att jag blev lite rädd men T skrattade så hon kiknade!
Kul har vi haft och kallt var det men det ska det ju vara.
Väl hemma så kom mormor´n och moschar´n med munkar och sen for dom igen! L har legat bakis i dag och nu precis vid 15 tiden lagomt försent så slog john blund till och nockade T fort som bara det!! Tror inte att jag sett henne kliva in i drömlandet sååå snabbt tidigare!?! Det har jag säkert men det var väl det att jag inte var "beredd". Ty jag stog och tänkte slänga ihop lite mat åt den stackar.. Hon måste ju vara vrålhungrig då hon bara har småätit i dag!!

Ikväll ska vi vinna på travet! Ja jag vet att jag haft den planen tidigare.. men i dag är jag förberedd och vältränad.... efter alla race nedför och sprinter lopp uppför och där imellan några mulningar av de mellersta barnen!! JAG VANN!!!!

Ikväll blir det snabb och enkel middag och sen kanske en kortkväll nere hos Bergströms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0