Hm.. så var det dax igen!!!!

Säger bara det.. SEMESTER.. LJUVA SEMESTER!!!
Börjar bra med feber, hosta, kräkningar, blev inrökt härom kvällen när vi glömde att stänga luckan till kaminen... suck!!
Men allt såg ut att gå till sig i lördags men så igår så hittade febern tillbaka till lilla Lie!!
Hon var skollhet och var hängigare än fredagen!!
SÅ idag var det bara att åka till farbror docktorn som konstaterade att det var det vanliga igen!! De återkommande öroninflammationerna så nu är det bara till att äta penicillin igen!! För 9:onde gången sen den lilla fyllde 1 och började på förskolan.

Docktorn var nog den första som hon slängt sig runt halsen på när han var klar med undersökningen!!! Hon formligen överföll honom och han blev nog ganska chockad;)
Helt underbar läkare och det är dom allihopa på vår vårdcentral!!
Pappan i familjen är ute och skottar vår lilla 300 kvm uppfart och beräknas vara färdig med det någon gång i natt!! Så passande då jag måste ut en sväng på staden och införskaffa några sista minuten grejor!!

Vi ska ju på uppesittar kväll till ett par vänner eller igentligen/egentligen.. kan aldrig lära mig hur det stavas... är det L´s vänner men jag kanske kan lära känna dom ;)
JAg tänkte att vi skulle ha med oss ngt fint och mysigt till dem men har ingen aning om vad vi ska hitta på!!

Jag har ju lite fin lir kvar med klapparna och måste köpa mer ståltråd till kransen som svärmor ska få.
Därefter så ska vi försöka städa klart, hinner ju aldrig klart inna det är framdraget igen.. säger ju att vi har en nedsmutsarräv i familjen, har bara inte kommit på VEM av oss som är foxen!!

När vi har städat klart så ska vi lacka julklapparna!! Är inte alls nöjd med vad jag har åstakommit på den fronten men jag har inte haft någon inspiration alls.. kanske att jag visar hur dom blir sen... men nu ska jag ställa för maten!!

SES... BTW så är jag nyfiken på lunchen?? YOU know WHAT jag menar!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hola! Provade länken o den funkar ju icke...skumt!Prova att gå in som vanligt å se om de funkar...



God jul gummsan å pussen å kramen!



// Sara

2008-12-22 @ 22:05:44
URL: http://mejjans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0