JULAFTON

T har fått sina snowracer... jag min parfym, mascara med rengöringskräm och dyrt skulle det va när sambon var ute och shoppade.. INTE mig emot men lite pinsamt när jag inte har en susning vad det är jag fått.. Är inte så inne på smink och märken och sånt :)
Fick oljefärger av Cari eftersom vi skulle byta klappar på O i år. Bara så du vet Olivia så blir det någon annan som får välja nästa år ;) (Bokstav alltså :)
L fick en bok om Wiskey och en tom kartong med en lapp om att den riktiga kommer på annandagen.. Förhoppningsvis ;) TACK E!!
NU sitter vi och slöar i soffan och väntar på John Blund. Han verkar ha träffat halva högen med sitt pulver medans den mest behövande typ kvinnor och barn blev utan.. Hallå.. kom tillbaka!!!!

T var till en början rädd för Tomten men smälte sedan och försökte styra och ställa så att paketen skulle hamna i hennes hög!! Nu gjorde merparten det men långt ifrån alla ty det är ju tre små som ska dela på julen här i huset och jag är tyvärr inte en av dem ;(

Laddar för nästa Julafton i morgon nere hos mamma och pappa.. undrar om stor tomten kommer...?

Kram och god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0