När kommer Tomten..

När du äter upp maten 15 dar i rad... sitter och funderar på om jag räknat rätt..

Jag har skottat och hoppas just nu att kroppen förbränner maaaaassor av feeett för HELT PLÖTSLIGT har jag massor fettkonferanser på magen, höfter och överarmar.. till och med Tuttarna har fått sin beskärda del av överbelagdhet på hotellet fettorellen.. hm.. så illa är det inte men tillräckligt för att alla kläder helt sonika måste ha krymt i tvätten eller så har jag helt enkelt bara lagt på mig ...hihi lagomt ill JUL inte illa..
Men jag ska ju ta nya tag efter nyår så det är ju ingen fara och sen skottar jag ju 200-300 kvm varannan dag...

ÅÅ ja just det ja.. jag var ju på julpyntsjakt igår.. Såg Micke-från-Idiot-tippen-med-byxskav-vid-armhålshöjd... Tappade helt lusten att fortsätta då jag blev så äcklad och förbannad!! ( En gammal "chef" utan minsta lilla kompetens när det kommer till socialt umgänge, måste vara den TORRASTE karl jag träffat.. noll empati och jälva dålig stil.. Kunde Ekonomi och sätta på kvinnor som ville BLI chef..) Hm.. den killen kan man väl kalla ett KAP..?? NOT!!

NU !!!  ER.. inte missa sjukhusets alla hjältar ;)

Ses och faan Miss kolibri vilken julstämning du kommit i ;) apelsiner och knäck ;) Love You!!

Kommentarer
Postat av: Misskolibri

hahahaha, apelsinen var ju en beskrivning på hur min migrän kändes ... ;P



miss ya!!!

2008-12-09 @ 09:33:02
URL: http://misskolibri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0