NYÅRSAFTON...

 
NU har vi i alla fall kommit igång även om det var många men.. Jag är inte alls kry och misstänker att en febertopp ska salta kvällen.. T mår bra men barnen i vår gästande familj är hostiga och lite klena lagomt till kvällen!!

Jag har hittat fram lite kort.. några på kvällens dukning och några från julafton...Tänkte att det kunde vara lite trevligt med lite färg mitt i allt mitt klagande..

Dessutom har klant skallen varit frame i mitt kök :)
L och T tog sig ut i pulkabacken i förmiddags och jag skulle göra mig för och komma efter med lite varm choklad och vispad grädde... Allt gick bra och jag kom på den briljanta iden att vispa grädden i en gammal men diskad olivburk av glas. Detta var helt kanon smart tills chokladen kokade över och jag släppte burken.. och visps så var det en vackert mönstrad diskbänk och ett par gråa mysbyxor med ränder.. hahaha... titta själva och bedöm hur många raketforskare det går på en Hanna ;)


Frk ärthjärna!!!!!!


                                               
                     LIten kramar Tomten!!!                          Liten slocknar i soffan!!                  Små prinsessors bor nyårsafton!!


Kram och GOTT NYTT ÅR ALLA goda vänner och andra ;)
Vi ses väl snart hoppas jag!! Saknar er ALLA...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0