Sura kärringar och gnälliga tanter..

Så är det inte på mitt jobb ialla fall ;) Trots att mer parten är över 45 och tanter.. Idag är det det yngre skaran av kvinnor som stått för det negativa idag.. Me do not like!!!
Men det blir väl bättre när vi blir äldre ;)

Hur har dagen varit i övrigt.. tja kom precis hem och har inte hunnit mer än städa upp lite innan ER startar.. mm en måndag.. Love måndag kvällarna :)

Efter ER är det väl Prison Break.. Ännu en hit men det är sällan jag kan hålla mig vaken hela avsnittet. Hade slopat den serien för någon säsong sedan. Kändes så overkligt och överdrivet men så råkade jag titta på ett av den här säsongens avsnitt och var fast! Det är nu dom som jagar ja, iof så är dom ju jagad av bovarna men dom "står" på rätt sida lagen.. enligt lagen nu ;)

Vad gör jag nu? Lyssnar på T och L som försöker hitta sömntomtens sövningspilar.. Verkar inte fungera nå vidare bra. Hon är ju fortfarande vaken och klockan är strax över halv tio... toppen ännu en mardröms morgon med en unge utan humor och absolut utan ork att leva med sig själv.. Den lilla tid som vi ses på morgonen består mest av stress och utav stora tunga insatser till att väcka lillan.. men man talar mestadels med ett par ögonlock och en geting i pms stadie!! Ingenting är bra och allt är åt helvete när det blir så här sena kvällar... wow.. ännu en likhet mellan L och hans dotter!! :)

hm.. näe jag kan inte fokusera på två favorit saker.. väljer ER och kanske återkommer!! :) ikväll... eller i morgon kväll om jag orkar..

Stads pippin.. hur orkar du leva på jobbet, med den arbetstid som ni har.. helt sjukt!!! Sjukt Trist å sitta kvar när alla andra gått hem.. fast det är klart i stora sjuka stan sitter ju ALLA kvar när ALLA borde ha gått hem!!!

PÅ återseende mina vänner!!
Ses i morgon K och tack för dina härliga och uppmuntrande kommentarer Korv mamman ;)
Ja osså du då korpen!! Men det duger att det bara är du ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Du din lilla råtta som ska jobba över i dag, jag som tänkte hälsa på dig ;(, jaja en annan dag. Miss u. kram kram

2008-12-16 @ 14:06:09
URL: http://prinskorven.bloggagratis.se
Postat av: Kicki

hm missade de negativa yngre personerna...BERÄTTA för mig med :-)

2008-12-16 @ 16:56:03
URL: http://njutavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0