Underbar choklad...

har ingen lust.. Ingen lust alls... till nånting!!
Jag har precis betalat våra räkningar och sitter nu och svettas framför prison breake .. inte för att det är spännande utan för det är sååå himlars hett här..
Har en sambo som älskar att elda.. och det har han gjort ikväll.. Just nu för kråkorna då vi måste ha altandörren öppen för att kunna vara inne!
Räkningarna är väl också ett underhållande fenomen.. Alla tiders underhållning!! Som att gå på krogen eller på grönan och kräkas efter att man har åkt för många karruseller!!!

Jag tror att jag har hittat till min höst depp..
Jag ser ingen mening i att vara på mitt bästa humör och jag är lätt retlig- stackars sate som älskar mig och som har tålamod med mina svängningar.. Ikväll när det har varit såå varmt här inne så funderade jag en stund på om jag kommit i klimakteriet?? Men nä.. inte än hoppas jag!! Må vara gråhårig men jag är ju ínte ens 30...

Sett på ER och fällde som vanligt en eller några tårar, inte för att det var så sorgligt utan för att jag bara var på det humöret!
Igår satt jag och såg björnbröder 2 och... gissa... Ja det gjorde jag!! ATT JAG ALLTID ska vara så blödig!!!

Var upp till svärmor och fick hem mina gardiner och jag tyckte att dom blev SUUUPER snygga.. svarta med medaljong mönster ..mmmmm... skit snygga! ! MEN tänka sig DET tyckte inte min kära darling!!! Ovanligt? Nä inte direkt, för när det kommer till inredning så har vi tamme-faan smaken lika delad som baken .. och ni som känner min sambo vet att han har ett mkt praktiskt cykel ställ!!  :)

Ja så nu sitter jag här och gör mitt första leende för denna kväll.. hahaha.. vad säger du fågeln.. Kanske vi kan smutta på ett vinglas och dränka ner våra skit dagar, hehe tänkte på igår... Men va säger du.. jasså du är med;) Klart du är.. jag bjuder på vin, lakrits och ngt annat som kallas mat om du har vägarna ut..

Ska på Jobbet i morgon och jag har inte någon lust med det!! Kanske att man skulle ta sig en semester snart? Köpa julklappar och så!?

Sova sova sova sova sova sova.. stavade fel redan på det andra sova..hihi SÅ SKÖNT ATT MAN KAN FIXA TILL DET SENART.. det är inte alltid man kan det!!

TJo ho och jag lovar att jag är mer possitiv i morgon ;D

Kommentarer
Postat av: Misskolibri

Åhhh, jag vill gärna dricka vin och äta lakrits med dig/er !!!! Kommer snart hem... i 2 veckor!!!!!!!!!!!!!!!!! waa waa wii waa

2008-12-02 @ 08:44:15
URL: http://misskolibri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0