Jag kan själv...

Eller jag vill ialla fall...
Nu har jag haft problem med min sprillans nya blogg i två dagar. Måste erkänna att det känns lite pinsamt att först måsta erkänna att jag har en blogg.. vem tror jag att jag är?? Sen känns det inte bekvämt att måsta be om hjälp för att få igång det hela och för att få hjärnsubstansen att fatta att det är internet och datorer som jag håller på med, vilket helt klart inte är något för mig.
Varför inte?? Sammanfattat i den korta versionen. Om en support kille som för 6 år sedan hjälpte mig med mina data haverier fortfarande har kvar mitt användar ID i färskt minne så.. ja inte så mkt mer att säga om den saken..

Nu väntar jag på att jag ska få kontakt med någon vänlig männich på detta ställe som kan hjälpa mig att få ut bloggen på den offentliga delen av internet ;) kan man uttrycka sig så?
Som det ser ut nu så är det bara jag som kommer åt silverhönans krussiduller.
Men vad gör ju det, kan ju inte vara fel att värma upp utan publik? Är det inte så alla hockey lag gör.. eller nä det brukar väl vara fotbolls landslagen som tränar bakom stängda "dörrar" åsså jag då :)

(Ärd et någon som känner branmannen?)

Vi har utlyst en helhjärtad städ dag hemma hos oss i morgon. Skulle kanske ha haft det redan i g å r om vi varit förnuftiga. Men när latrumpan och slappryggen väl satt sig tillrätta så .. ja efter ett snabb möte kom vi enigt överrens om att tisdagar är mycket bättre städ dagar än just måndagar. I och för sig så älskar jag att hata måndagar, dom är så bra att göra all skit på. Man är ju redan irriterad och lite deppad över att helgen alltid snabbt och väldigt effektivt snabbar sig att slå över till måndag!!!!

Sitter och funderar över hur man ska kunna få till bilder på denna blogg. Har sett en jätte mysig inredningsblogg som fixat och donat med nytillverkade möbler, lådor och blomster pinnar. Jag vill också!!
I och för sig hade den tjejen den lyckan att hon var boende med en snickare.. inte jag.. jag är min egen slav i det fallet. Men jag har en underbar kock i stället.
OCh han har ju faktiskt varit rätt flitig med skruvdragaren i sommar. Hela altandäcket är ju faktiskt klart... nja.. vi saknar räcke än men det kommer, nästa sommar ;)

ÅÅÅåå nu såg jag Anders TImell på (oj kanske att han inte stavar Timell så?? Orkar inte googla!! det får va som det är) på tv:n i kväll.. och nu längtar jag sjukt nog till i morgon. Få saker på morgonen som går upp mot att få slapp-lyssna på tokarna på mix megapol. JAg är så avundsjuk på Adam, Gry och Anders.. ja även Schulman. Tänk att få slapp-prata och bara slänga käft med varandra på jobbet. Och dessutom ha just det som jobb.
Om jag fick välja vilket jobb jag ville så skulle det ju självklart bli radio-trevlighets-ministra!!

Jag har köpt massa garn idag.. vill ha höga strumpor till min fina bruna kjol. Gissa vem som ska sticka.. Svärmor :)
Sen kom jag på att jag ville ha en virkad sjal/halsduk.. så då köpte jag mer garn.. gissa vem som ska virka?! svärmor.. hoppas jag ;) MEN jag köpte en nopp maskin.. den ska jag använda på min gamla halsduk ;)

NU är det city akuten så nu lägger jag ner för ikväll.. godnatt svanen! Gissar att du är min enda läsare.. så sov gott lillfjäderfä!!

Tjing 


Kommentarer
Postat av: Svanen

Jaaaaaaa äntligen min lilla vän! Va dutti du är!!!Ska bli riktigt kul att följa dig och din familj. Nu behöver vi inte prata med varann mer, vi kan läsa om varann bara , hihi... skojar

Keep on skriving!!



Pusss & Kraaaaaaaaaaam

2008-11-04 @ 14:19:42
URL: http://misskolibri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0