Jag kan vara kreativ när jag vill..

Jag gjorde ett par bokstäver till en väns barn. Dessa hittade jag bilder på nu och fick sådan inspiration att jag blev tvungen att göra klart Thealies bokstäver också.. (kunde jag inte ha städat klart eller ngt? Måste jag alltid börja med något annat!!?) Kan avslöja att nu har vi färg och sågspån över det mesta i tvättstugan... Utlyser det till vårt västa katastrof område!!!!


SÅ här blev Mejas men jag hann inte med a:et ;)



SÅ här blev Thealies men som synes så har jag slarvat (måste slipa lite ...  vilket jag får åtgärda nästa gång som jag hittar ett paket med inspiration och kreativitets lust!! ;)

Men Iaf så skulle jag vilja göra mer men jag har aldrig tid och oftast tryter orken... Skulle haft dom där vitaminpillren som hjälper mot ALLT...

Å f--n vart tog all tid vägen!! Nu kommer vi att bli sena idag igen!! Attans!!

Mach in i duschen!!!
TJing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0