overtime...

Idag är det LÖRDAG och jag ska spendera den på mitt jobb!!! Det är så roligt att jag måste HOPPA!! eller inte!!
Jag är så lyckligt att jag nästan kräks.. skulle vilja ligga kvar i min säng och mysa med min familj, inte gå å jobba.
Dessutom har jag inte tid att jobba.. är ju inte klar med tavlorna och har inte slagit in Axels present-bajskultten en bok om bajsning på toan!!
 Ytterligare info: jag är dessutom i akut behov av en hårfärgning. Skulle Ilona se mig nu så skulle hon snällt påpeka att så häär kan jag inte se UT.. Är less på att färga håret. Men jag skulle ju vara 60 års grå om jag inte gjorde det så det känns som om jag inte har något val..
Kan inte riktigt förlika mig än med att jag börjar bli gammal. Iof så är det nog ganska ovanligt att vara helt gråhårig innan man fyller 30 men HEJ.. verkligheten verkar inte vara rättvis och jag försöker se det som så här: jag har mitt hår kvar, kunde varit värre, jag är frisk... i alla fall på pappret ;)

Nä tjing för just nu, för nu ska jag åka på MACKEN OCH KÖPA GOOOOODis för det är jag värd och det är det jag ska leva på tills i kväll då jag förhoppnings får en riktig go´middag hos T:T. Fröken T är världsbra på maten!! (Nästan lika bra som min L)

TJo Loppan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0