Sååå givande!!!

Har ju varit till Stockholm idag... Oootroligt tråkigt måste jag erkänna för den som inte var med!!
Vi har suttit på ändan och lyssnat på olika människor inom företaget .. den ende som var lite givande var vår GD men annars så var det inget värt att höra, eller det kanske hade varit det om det varit lite mer information och mindre funderingar och visioner.. Löst prat och inget greppbart!!
Tog med mig mina anteckningar hem..


Imorgon ska vi starta dagen med att flytta till nya lokaler.. spännande men inte livsavgörande som vissa stofiler verkar tycka ;)

Idag har Leif och Tillan varit och handlat kläder. Leif frågade vad hon tyckte att dom skulle göra när jag skulle vara i STHLM och han föreslog att dom skulle handla just kläder.. Vad ska vi handla för kläder då frågade han. Och lillan svarade - Hello Kitty så klart!! Lill fisan har koll på vad hon vill ha för kläder.. inte speciellt hälsosamt när man är två år kan jag tycka men visst är det charmigt och DYYYRRRT!!
Hon hade hittat en siden Pyjamas med massa Hello Kittys på + två H.K tröjor....så varierande!!
Rackarns UNGE bad även om att få en Peak Performance jacka i rätt storlek men som tur var satte pappa stop.. Skriver som tur är för det är inte han som brukar hålla i plånboken och det finns en anledning om vi säger så ;)

ÅÅ det var ngt som jag skulle ta upp men jag kom inte ihåg.. kan ha att göra med att jag klev upp 04.00 i morse för att hinna med tåget!! OOOOOOKRISTLIGT tidigt!!!
För att sedan sova ganska gott på tåget.. som vart försenat som vanligt.. Lika så hemresan drog ut på tiden då det var fel på ngt i systemet.. Känns så där, jag var ju iof välklädd för att kunna spendera tid utanför tåget om det skulle bli ett sådant senario.. hehe var inte ensam om att ha tänkt den tanken men det känns lite löjligt att erkänna att man är såå nipprig!! ;)
Men ialla fall så vart det ju inget av detta så det var ju bra..

Nu ska jag lägga mig ner och sova i MIN säng för även om jag sovit både på dit och hem resan så är jag slokörattrött!!

Ses i morgon dear blogg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0