städerska säger upp sig...

och jag verkar få göra allt själv.. Dagen började bra!
Vi hann runt hela Birsta på 3,5 timmar och det är bra det för vi snurrade runt på Jysk, bauhaus, MQ, Jack and.., Såg Jill Johnsson sjunga (hon har sån där utstrålning att till och med jag skulle kunna bli kär i henne!!!)
Vi var på IKEA, var på Classes, Ica Maxi, Max.. mat är ett måste..(Love MAX..)vi var på ÖB, rusta, skulle på biltema också men det glömde vi!! Men annars så klarade vi av allt i minsta lilla detalj.
VI har snott ihop en tv möbel, vi har satt belysning under överskåpen i köket, satt upp en ny hylla i tvättstugan och monterat ihop en "grov hylla" till alla våra verktyg som också ska rymmas med oss.. Innan vi får till ett garage,. och det ser ut att dröja eftersom det är ebb på kontot!! Tror att det varit någon där..
Antennen gick det ås där med och Leffen fick nästan... vilket är bra.. ett raseriutbrott på stålhärket!!!!
Inte fick vi in nån bild så nu blir det att kalla hit kanalmannan F. Han är bra HAN!!
Å sjunga kan han med....

Tillan och mormor har rullat snögubbar idag.. lite avis.. vill också sätta morot i gubben!!

L och jag rörde ihop(mest Leif) en mmmummmsig middag, dock lite sen men med lite godis som grund så klarar man när mat och sovklockan osynkar!!
PÅ Menyn i kväll var det älgkalv file med som jag tror att jag skrev i morse cesarallad..Jag gjorde inte krutongerna.. Leif gjorde!!
god midda och ett glas gott vin= AJ like Ö lott!!!

Spelade på kusar idag och inte var det mina kusar som löpte runt på travbanan ikväll .. så mycket kan man säga.. max5 rätt och det på en HARRY.. ska man inte vinna storkovan på HArry Boy??

Sicken dag.. nya tag i morgon..

Hoppas att Modinarna haft en bra dopdag idag.. Stor kram på er!

Nu ska krösus sorka med spenderer byxan gå och lägga sin trötta kropp i sängen och om hon ber snällt så kanske L ger henne en massage.. skulle verkligen behöva det.. o a oaoaoaoajjj.... ty stackars liten sorkfaan har slitit idag ;)

Du å misskolibrie..ost

BTH.. Du är alltid välkommen på en torr skorpa och te... kanske även en knäck eller små godis om du har vägarna förbi södra NORRLAND..

VI HAR SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!

sussa gott bloggvärden!!!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Tjenixen tjejen! Vad ni har varit flitiga i helgen! Känner mig helt slut bara jag läser om allt ni gjort.....

:-)

PS Modinarnas dop gick super! Leo är en cool kille!

2008-11-16 @ 16:52:23
URL: http://cattiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0