dax för herrns 30års kris smitto dag!!

NU ni.. håll i er!! Ska jag åka längdskidor... Det var ju som sagt närmare 10 år sedan!! Är lite nervös då jag såklart har varit nästintill lite kaxig och översittare mot min käre sambo.. (inget frieri än.. ;)

VI har fått möjlighet att lämpa av vår dotter hos bergströmsjänterna!! Sorry Jocke!!
Så nu ska här övas på tekniken hos sambosen!! Han kommer att bli irri på mig men då kan vi säga att herrn får smaka på sin egen medusin.. Ty igår kväll försökte jag mig på att laga mat!! Allt gick perfekt men frågar man min sambose så kunde jag inte och jag vägrade lyssna och det hela slutade i en hetsig disskusion.. Han kunde minnsann och han var minsan inte lärd över en natt så varför blev jag så suuuur när han ville lära mig... KANSKE FÖR ATT ALLT (enligt mig) gick bra.. bättre innan han lade sig i.... hrm!!

Godmorgon Hotel ägarinnan.. hade ni trevligt igår?

Jag ska lura med min stackars svärmor på badet i morgon! Hade planer på att gå på badhuset med lilla T och när svärmor meddelade att hon var på väg ner på söndag så blev hon med bjuden.. Tror inte att frun tordes tacka nej till den mysiga inviten då hon sååå länge velat hitta på något med "bara" mig och Prinsessan!
SÅ vi får väl se.. inte alltid det blir som farmor och farfar säger.. det kan lika gärna sluta med att dom inte kommer..!!Till T´s besvikelse!

KRam och gå och lägg er igen!! Det är LÖRDAG... själv ska jag mula lördags godis innan frukost!! ( det är det som är vitsen med att vara vuxen!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0