Hej igen!Q!

hahaha hur kul är det inte att var saknad då? Känns faktiskt underbart!! Som att hämta sin dotter på förskolan och hon kommer springande, stutsande och tjutande som ett signalhorns instrument... över lycklig för att just JAG kommer!!
Som när man kliver av tåget efter en helg utomsockens.. när L kliver mot en med ett leende och en stoor kram..
I veckan har jag som synes varit mycket orkeslös och haft en grund IDEtorka!! Kvällstid har jag somnat när jag nattat lilla T vilket normalt brukar vara kl 20.00...
Nu har jag fått känna mig saknad av mina vänner som läser mina ordbajserier.. Tack snälla ni får mig att känna mig saknad och det är faktiskt ganska skönt!!
Tack snälla för att ni saknat mig ;D

I dag slog det mig en annan sak!

Jag har en massa vänner... Jag har massa jätte bra vänner, goda vänner som betyder jätte mycket!! En massa bekanta och en massa umgänge.. jag är lyckligt lottad.. faktiskt!!
Men så slog det mig som sagt en sak! Jag har i bland som alla andra lite mindre tid att höra av mig och då förlitar jag mig på mina goda vänners vänskap! Att även om man inte hörs så gör det inget för när man sen hörs så är allt som vanligt!!.. känner du igen dig??
SÅ i dag så pratade jag med en av mina bättre vänner och inser att även om jag trott att jag vetat så har jag inte en SUSNING om hur hon har det, vad som hänt, hur hon mår och hur hennes liv ser ut!! En annan mycket omtyckt vän skickar ett sms och med typ 40 ord beskriver sin vardag i en annan stad så slår det mig igen att HEJ jag vet inte hur du mår, vilken tur du hör av dig och självklart är det helt ok att välja att INTE göra det också för mina vänner är mina vänner oavsett vad dom väljer att dela med mig!! OK giftemål är en sån sak som ni helst inte bör undanhålla om ni inte vill göra mig sur/arg/besviken/ledsen eller mest irriterad.. sen o´m man väljer att inte bjuda eller informera mig direkt efter så är det helt ok.. lovar.. att bara sura lite granna iså fall ;)
Men hur som helst så känns det lite konstigt att komma på sig själv med att tagif förgivet att alla mina vänner mår bra! Självklart är det nog så man vill ha det men från och med nu så ska jag börja ta dagen lite mer som den kommer och inte ta den förgiven.. jag ska bli bättre på att höra av mig och alla ni som finns nära eller långt ifrån mig, mina vänner, jag bryr mig och ni betyder super mycket för mig!! Om inte allt så nästan!!

KRam på er alla!! även ni som knappt mig känner.. hört att det finns dom som nu refererar mig som godis-råttan-som-vill sluta-missbruka-socker och JA det går så otroligt bra!!

Var på bio och såg den där om två vänner som fightar om en vigsel, si så där underhållning men med ypperligt trevligt sällskap! Köpte godis PÅ EN TISDAG men en litenlitenlitenliten påse och ni ska veta att jag åt inte upp hela och jag var ändå nöjd!! Det var hit jag ville komma!!!! :)

Har kommit på att jag börjar nå mitt bäst före datum och nu gäller det att lura fram ett frieri.. vill ju vara snygg när jag skuttar mot altaret med min älskling... så jag tänkte att jag ska försöka tixa fram ett snart! Tänkte att jag skulle få till ett till sommaren!! BE redo alla kära vänner... Och om inte så fyller jag snart 30 så det ska ändå vara partaj nu till sommaren!!

Love from me!!!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Håller alla tummar för ett frieri.. ;-)



PS har saknat dina inlägg jag me..kram kram

2009-02-06 @ 17:38:00
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: mia

..NÄMEN!?!? ...DU om någon är väl duktig på att höra av dig?!?!! Allvarligt....hur ser statistiken ut dig v/s mig....?? hahahahahaaaaa....

Såna som du växer inte på träd..å jag är sååå glad att du finns i mitt liv...om än onödigt långt bort! ; ) Visst är det väl underbart? Att allt ändå kan va som vanligt trots att det gått en tid sen sist? Du tillhör dem som kommit in i mitt liv i vuxen ålder men som känns som om du alltid funnits där..Det är få förunnat skulle ja tro! Haha...detta börjar likna världens kärleksförklaring...men det kan så vara..för JAG ÄLSKAR JU DIG! Kraaaaam!!!!

2009-02-07 @ 07:55:52
URL: http://barba-mamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0