hm... skeptisk!!

Tror inte att jag får någon kredit för alla planer jag smitt inför sommaren... tror inte att min dröm kommer att slå in i SOMMAR.. Han är endera ovillig eller obotligt trög på att fatta mina inviter och hintar om vit klänning, fin håruppsättning och skumpa... Hoppas mest att det beror på tröghet ;)

Allt väl med er alla där ute i vår vindande sverige? Jag har noterat en mildare förändring av vår stränga vinter kyla!! Det har sjunkit eller säger man kanske att temeraturen har ökat från -19-20 grader c till "bara" -9 grader C. Man behövde ju inte stänga jackan när man gick till bilen i morse...öh... eller ...

Vi har firat att det är fredag i dag på jobbet.. Vi eller jag tog mig frihet och unna mig en delicatoboll.. mmmm... Sen är det som vissa noterat komersiella(ha överseende om jag stavar liiiiiite fel...) dagen i morgon alla Hjärtans dag... det är då man ska älska mera, köpa mera och ja.. bara kanske ta hand om sig själv och själva.. En dag att bara hur man än har det, vart man än är och hur man än mår.. unnan sig att tycka om sig själv, omgivningen och framför allt det är lördag så ät för sjutton GOOODIS!!

Mia ballerina.. har du knaggat till en lugg?? Fattade inte?? Visa Kartzen!!

Svanen.. har du numera börjat med lunch och middagsservering på Hotel Schwanen? Kanske att du kan ta med dig i form av någon slags catering när du kliver på tåget för att komma hem nästa gång ;)

Måste sova men jag måste en sak till.. konstatera att om man får oväntat besök av ett Dash plan mitt i natten så var det nog meningen att man skulle knoppa in för evigt?? tragiskt men såå oväntat!!

GO NATT... SOV gott... glöm inte att kissa.. själv ska jag komma ihåg att väcka min natt torr tränande dotter.. INATT!! Bara för att transportera henne till toan och sen tillbaka.. vi får väl se!!

sleeeeep.....ie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0