Den odugliga blankettens helvete i himlen!!

Varför VARFÖR kan ingen myndighet, inget företag över huvudtaget som använder sig av blanketter..varför kan ingen formulera och tillverka en blankett som folk förstår.. Har i dag försökt fått vanliga, vanligt inteligenta normal begåvade och alldeles förvirrande irriterande människor att förstå hur man ska fylla i ett par enkla (enligt min arbetsgivare) blanketter.. Och även trots det finns förklaringar och exempel så fungerar detta ändå inte.. Det inkommer trots alla försök hela tiden katastrofalt felaktiga blanketter!! Suck.. men det är väl inte hela världen tills man sitter där på pinnstolen själv och MÅSTE ringa kundcentar för att bli hjälpt!! Förnedring av hög standard då man till slut måste medge att man är en anställd som försöker luska ut hur just mitt fall ska "dokumenteras" för att någon av mina kollegor ska kunna handlägga mitt ärende!!

Tur att man alltid försöker bemöta sina "kunder" med förståelse och respekt!!

Jag har jobbat över i kväll.. tur att man kan få PENGAR på ngt sätt men annars är det ju HELT värdelöst med beordrad övertid.. Kan man inte bara få pengarna.. ??
Jag kommer ju ändå inte att ha mer pengar över när lönen levererats nästa månad.. kommer ju förmodligen redan ha spenderat dessa då jag vet att dom kommer som tillskott.. finns massor man kan lägga sina extra kronor på!!

Nu har vi ju som bekant en önskan om en utlands resa och hm.. hej.. kanske att ...nä, man måste väl unna sig lite lyx på vägen.. men, och, eller troligtvis... kanske att man skulle anstränga sig för att komma iväg?? Rom byggdes inte över EN natt.. kanske ett halv år.. och det borde ju räcka precis tills vi ska iväg!! Hejja på mig så jag hittar min starka STARKA karraktär.
Här ska sparas, och jag ska redogöra allt som jag väljer att INTE köpa så ni får SE vilken ståndaktig donna jag blivit!
Tror att mitt radikala försök med att dra ner på gotta har fått mig att bli ÖVER duktig..
HIHihi kanske att man kan få sig ett smeknamn som fd gottegris/ miss krösus.. hihi muuhuus!!!

E jag är besviken på dig din lilla flygfä..sprätt!!! Lösen mottages tacksamt!!

Jag inhandlade en ja eller två( skit i det jag skrev ovan.. det där om spar..ande) (det här var innan) t-shirts i går, ja eller kanske att det var i lördags.. och den ena är det en cool iskall brutta på.. känner ni igen MRS ...?
åå så fanns det självklart ingen bild på den lilla snygga toppen.. Ialla fall så är det MRS Sue Ellen....
haha den gamla räven ;)

I kväll är det prison break och det ska jag försöka se men jag har troligtvis somnat innan.. men det är väl så det ska vara när man är den perfekta mamman.. Man sover framför tv:n, plockar upp kallingar och små trosor och ja just det ja.. jag är inte den perfekta mamman!! Jag fäller INTE ned toalettlocket.. tydligen är jag mer eller mindre skit äcklig ;O) Bara skit dåliga mammor skiter i toa locket.. Tydligen ska man även enligt feni chi.. (kanske stavas annorlunda men ni fattar) så ska man fälla ner locket för att det inte ska åter föras BAD energi!! humhumhum.. bla bla bla ;) OK jag stinks ;)
Dom skulle bara vetat att det finns fartränder i våran vita lilla egendomliga stol vid vissa tillfällen.. Det går bra att skylla på lilla T ;)

Haha.. nog med skit prat!
TV:n väntar och där

Kommentarer
Postat av: Misskolibri

Flåååt! men jag skriver inget just nu..men har stängt den så ingen kan gå in och se det jag skrivit tidigare. Självklart ska du få lösen om du vill läsa det gamla, haha.



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-01-27 @ 08:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0