orkA

B
ara skriva... SKOTTAT.. och SKottat.. T har feber och mormor erbjöd sig att vara hemma i morgon men det innebär att vi måste kliva upp jäääääätte tidigt om vi ska hinna skotta OCH skjutsa ut lilla ängeln till mormor och moschar!!
Jag tror inte att jag orkar kliva upp jätte tidigt! JAG tror inte att jag har lust med att skotta i morgon bitti vid 6 tiden, jag börjar fundera på om inte L har haft rätt när det kommer till snöslungan!! Attans så surt att inte kunna stå på sig!!



Älskar snöiga dagar, bara det att det är sviiiiin surt att vi inte har en snöslunga ;)
schraaaaaachi!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snöslungor är bara överreklamerade, de fungerar bara när de själva vill...dvs säga inte när man verkligen behöver dem...så allt som oftast blir det handskottning iaf...Kramar

2009-01-26 @ 20:02:45
Postat av: mia

...men finns det ingen snäll grann-farbror som har traktor å som ni kan ställa er in hos...? ; ) SUCK! Fstår ni har det jättejobbigt.....kanske skulle överväga att FLYTTA kåkf-n så ni slipper dessa problem nästa vinter??? ....typ HIT?? ; ) haha...PUSS!

2009-01-29 @ 10:53:55
URL: http://barba-mamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0