Pippi är så..

...sövande :)
Vi läste Alfons och det var spännande.. sen läste vi Pippi och den somnade vi av.. eller ialla fall min dotter och jag blev såå chockad.. men ack så skönt att få sitta i soffan och surfa bervid sambon som ... också surfar.. vi har sååå härligt samliv vi två.. min dator och jag alltså ;)

Nu ska jag råda bot på min otrohet och lägga benen om min sambo.. men bara för att få bättre tv vinkel ;O hahaha..

Puss i jumsken mina vänner för nu ska jag lägga mig och titta på en mysig film på .. hör och häpna SVT1.. ååå.. god natt.. hälften av er som läser här.. vi ses i morgon och ni kan väl lådsas som om ni inte hört det jag kommer att berätta i morgon.. hm.. det är väl det som är det tråkiga med att skriva.. att man sällan har ngt att prata om därefter då man redan berättat allt av krydda i bloggen :O

Kram och sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0