Sagt på toa..

Det var en gång en liten flicka som sa till sin far under ett toalett besök tidigt en morgon att pappa har också bröst!!

Inte populärt!! ;)

Men komiken blev kort..

Två timmar senare hade mamman flera magar.. Hm..

GI kanske inte är så dumt ändå.. men jag kommer ändå att sukta efter giftet och förmodligen även synda då och då!!
(Som en mamma i min omgivning sagt- DET är jag värd!!)

Vi har haft en jätte trevlig helg och det är inte helt utan att man är tok slut då allt har gått i ett.. jehu!!

Vi åkte hem till Ö-vik på lördag morgon och blev väl liiiite senare än vad vi hade planerat, oväntat? nej!
Poliskontroll i Älrandsbro och ..pjhu.. vi klarade oss.. Kanske för att det var L som körde?!?!
GI är inte det enklaste när det kommer till impuls mat intag.. efter som vi blev lite sena kom lunchen precis på fel del av dagen. Vi fick tänka till ganska så ordentligt innan vi enades om att GI målet på MAX kunde funka så vi knaprade i oss en hamburgare medans vår lilla skatt snusade i bilbarnstolen.
Därefter åkte vi och inhandlade ägg och bacon.. till frukosten.. (vi har inte kommit på ngt annat till frukost, förslag mottages hjärtligt!!)
Köpte några extra då det var misstänkt möjligt att det fanns andra som skulle bli sugen på äkta äggröra och bacon på dagen efter 30års frukosten!!! Mkt riktigt det gick åt som smör i solsken, paraplyer i häll regn!!
Väl hos födelsedagsbarnet så hade vi lika trevligt som en musfamilj i en ost fabrik!! Maten var perfekt, sällskapet oerhört underhållande med gitarr spel och barn sång.. lite tågspårsbyggen på barnrummen och ja allt var jätte trevligt!
VI hade inga disskusioner om ölen då det är GI period och vi sov jätte gott!! L och Jonas var vaken när klockan vältrade över till söndag vilket måste ha varit rekord!!
Under middagen träffade jag en tjej som nu umgås med mina gamla lekkamrater från trakten kring min sommarstuga. Speciellt intressant var det när vi kom fram till att mina gamla kärlekar (dom vet nog inte om att dom var det)(eller så gjör dom det, troligast eftersom jag omedelbart rodnade i deras närhet!! Tunghäfta är svårt att tro att jag hade men tro MIG det var rätt vanligt under dessa tillfällen ;)
var givna personer i hennes umgängeskrets och hon berättade hur dom hade det nu! Jag gissar på att det är typ 20 år sedan jag såg dom senast!!
Mycket intressant och spännande! ;)
I morse var det upp och hoppa och skynda till Paradisbadet där vi spenderade en underbar dag tillsammans med våra vänner... T var LIVRÄDD den första timme och släppte inte strypgräppet om min hals.. jo för att ta ett nytt tag om L´s hals!!
Men när vi provade rutchkanorna så släppte det till viss del!!
Vi hade såååååå mkt kul jag och T. L åkte ingen av kanorna men jag och T sprang som galningar upp för alla fyra vångingarna säkert 20 gånger och hon kiknade vid varje åk!!
ÅÅÅ så kul vi haft i dag!!
Hon slocknade som en tändsticka i stormvind när vi satte oss i bilen och sov till vi kom strax norr om Härnösand!!
Middag hos mamma och pappa, hem och elda och lägga liten som vägrade att somna.. Nu äntligen har John Blund ett stadigt (hoppas jag) tag om söta lilla busan och jag njuter av en love movie!!

Ses i morgon och Hm.. E tack för det!! Men det var bara ngt som kom ur hjärtat..

Kram alla glada, lessna, mysiga, rädda, ensamma, trötta eller bara nöjda vänner... Vi är ju alla som vi är och som vi i viss mån väljer att vara.. men ibland blir det bara som det blir! Ta hand om er så ses vi som sagt på ett eller annat sätt!!!

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0