Utmanad!!??

Min vän och kollega har utmanat mig.. Först fattade jag INGENTING... Fjärde fotot i fjärde mappen..?
Men HAAAAllå jag har kommit på det... hihi spännande för just nu har jag ingen aning om vad den fjärde mappen innehåller ... Ghaaaaa.. lovar att inte välja ngt bättre om det är ett tok kort!! LOVAR..

Nu låt se..


Det var ju ingen fara.. Detta är från en av mina roligast kvällar någonsin med en av de bästa och trevligast vännerna!!
Gatufesten i Sundsvall året var 2005 och det var Uggla på scen!! Alla (vad jag minns ialla fall) var på topp och min vän (vänster) gjorde en spontan utflykt med mig(till höger) på trevligheter..Saknar dig lilla tokan!!
Hoppas vi ses snart!!



Kan inte låta bli att lägga ut fler från kvällen.. 
Min sambo L i en av få bilder där han inte blundar eller gör någon konstig min...Här är han ialla fall den jag och lilla T älskar mest av allt :)



Ännu fler bilder från en av de absolut tio i topp kvällerna/nätterna jag varit med om.. Midsommar 2005.. konstigt att allt jääätte kuligt och skumt hände INNAN lilla T föddes ;)
Här är jag och L utklädda till militärer och tillsammans med en vän och hans galna farbror kommer vi på att vi ska ta oss över sjön med en militärflotte. VI skulle firar midsommar vid stora sjön men beslöt oss för att ta oss via vattensystemet till noret som skiljer oss från den andra mindre sjön.. Noret består av en grund passage med sten och vass.. hade inte galne farbrorn gett oss lift med lill ekan så skulle vi nog ha paddlat än... Slutmålet var en annan fest och vår plan var att stilla och tyst glida in och överraska!! Men mot bättre vetande dracks det lite starköl i båten och det kunde ha föranlett till en eller annan större katastrof typ att jag skulle tillsätta mer luft i den uppblåsbara flotten.. men istället skruvar jag åt fel håll och släpper ut den mesta del av den luft som fanns i min sektion av båten... hm.. not clever... not smart!! Men jaja vi kom fram efter några timmar och vi blev kvar i dessto fler och tokigar kväll har jag nog aldrig upplevt...
Skulle inte tveka att göra om det hela för det var sjukt underhållande med alla små detaljer.. hm..

Nä nu ska jag lägga huvudet på kudden för det gäller att passa på att sova då man får chansen för nu när Liten är sjuk kan man förvänta sig minst 3 timmar vaket tillstånd i natt!! Men det är mest synd om henne som vaknar av att hon är så sjuk!! dessutom missar hon förmodligen ett treårs kalas i morgon och sin favorit kusins kalas på eftermiddagen.. Har hon tur kanske hon är så pigg att vi kan åka och gratta Olli på söndag för det vill hon verkligen INTE missa för hon har sett fram emot det såå många dagar. Det var meningen att vi skulle åka upp i onsdags men då blev jag ju tvungen att jobba över och därefter så hittade ju en ny basilusk sin väg in i lill-skrotans kropp!!

Kram och god natt mina vänner.. Och Svan jag vill ha lösen!!!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Härliga bilder!!! Du o Leffen platsar ju sjukt bra in the army!!! :-)

puss o kram på´re

2009-01-24 @ 02:32:25
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0