Vansinne..

Idag har jag varit på G.. allt har flytit på och kan det ha med det sänkta socker intaget.. Må hända..?
Jag har fått underverk på jobbet och när det sedan blev eftermiddag ringde min kära sambo och frågade om han skulle hämta ngt från hemmet då han skulle ut till huset en sväng. Nja eller JO kom jag med.. För jag fick den briljanta idén att jag skulle minnsan ta och sätta den ena foten före den andre och traska hem. Och tamefaan det gjorde jag också. Det tråkiga var väl att mitt batteri till telefonen snabbt urholkades så till slut trodes jag inte lyssna mer då jag var vansinnigt rädd att vid eventuellt nödfall inte kunna signalera med L som skulle åka hem dryga halvtimmen efter mig.
Men det gick bra och shit så otäckt det var att gå över bron!! Högt som bara tusan!!
Blev lite lätt illa mående just på vägen upp för bron men det blev bättre när jag kom till toppen och det vände utför igen hade jag avverkat exakt 7 minuter och 14 minuter när jag var över  på ön!! Så själva bron tar knappt 14 minuter och hela resan till ICA på ön tog mig en timme och 15 miuter... Undrar vad det skulle ta om man skulle gå hela vägen hem..
Uppskattat (av L) så är det ca 1,5 mil så det kommer att bli fler promenader.... Jätte skönt men jag kan avslöja att jag ätit mat och är fortfarande suuuuuuugen på choklad, sega körsberg, Ahlgrens Bilar.. ÅÅÅÅÅhåå bilar...
Vi handlade mat och T blev kvar hos Alva för att leka en stund så vi är hemma ensamma just nú och det är ju rätt så skönt att laga mat och äta själva ibland också ;)
Maten bestod av ägg röra och starka korvar+ en avokado.. mmmm.. Faktiskt!!
Efter så unnade jag mig en sockerbits stor choklad bit av starka NYTTIGA chokladen.. Men va faan det är jag väl värd!!
Det är ju inte så att jag bantar heller... ska bara tappa lite omfång utan att måsta träna på riktigt.. Någon som har ett tips på hur det ska gå till.
Har inge höga förhoppningar då jag tidigare varit i elitnivå och jag kan avslöja att för att bli slank och trimmad så MÅSTE man träna och det i en ganska rejäl dos.. Det räcker inte bara med att ta någon timmes promis någon gång i veckan... NÄe det kräver MAAAAASSSOOOOR av TRÄNING..
Usch!!
Men med lite hjälp av varandra så har vi ju chansen att börja äta nyttigt och stanna upp i kropps form.. Man vill ju inte jäsa ut allt för mycket!!!

Nu ska jag ut till bilen för att hämta lillan!! Ååh hon kommer att bli sååå besviken över att hon måste åka hem!! Hon ÄLSKAR att leka med Alva och det är alltid ett j-vla liv när vi deklarerar att det är dax för hemfärd!!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0