Vilken dag..pust!!

Jag har inte gjort mig förtjänt av att åka bort och äta gott men det har L..
Han har varit ute och skottat sen 11 i förmiddags och kom precis in.. 16.00!!! Han var in och åt lunch men för utom det har min käre slav varit ute och lekt snöslunga för egen maskin kan väl säga ;)
 
Men jag har inte heller suttit helt stilla!! Jag har damsugit och torkat alla golv, lite hjälp fick jag minsan av liten fröken.... vet dock inte om det gick snabbare eller underlättade arbetet då hon hjälpte till. Jag torkade tvättstugegolvet och hon gick" efter" med en annan trasa som var allt annat än ren. Jag blev tvungen att dra en repa till då hon lessnat!!

Efter det så har jag stått för "markservicen" inne.. lagat mat, plockat undan och tvättat... pryttlat om på alla fönsterbrädor och på alla byråer och bänkar.. Nu ser det lite bättre ut och det blir riktigt trevligt med alla tända ljus och växter!!

Nä nu ska jag ta och göra mig i ordning så vi kommer iväg på middag!!!

Ska väcka liten först bara så det tar väl en kvart innan vi kommer ut till bilen!!

På återseende!!

Kommentarer
Postat av: Lara ♥

Vännen, det är klart att du förtjänar att äta gott! Tro inget annat.

60 cm snö?! Det är inte illa! Här hos mig ligger inte äns 1 cm..

HUr mår du?

Kramar

2009-01-25 @ 17:51:28
URL: http://laramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0