ÄNTLIGEN...

Äntligen har dom stackars överarbetade inbjudningarna skickats iväg.. i omgångar för vissa av er verkar tydligen inte ha någonstans att bo.. eller ja.. vissa av er bor av skattetekniska skäl fortfarande hemma hos mamma tydligen ;)
Nu är det nästan klart .. några få kvarstår och det verkar dröja innan dom skickas.. :) Andra får inbjudan på toapapper.. enligt egna önskemål! Håll till godo kära snyft tant!
Trots att alla ord, alla meningar och övrigt i inbjudan har lästs av flera och även gåtts igenom med lupp så lyckas skrivstils tanten hitta några små fel som.. fel i ett av telefon nr.. pettitesser.. fel i en av mail adresserna.. men av en snäll it donna så fick jag veta att ö blir till o .. ingen fara på taket.. detär ju ändå ont om platser så några bortfall hit eller dit... vore ju tråkigt!!
Jag har varit på en liten semester tripp till mor och far i stugan.. vidare förflyttade vi våra söta mjuka ändor till Liden och nu i dag ska vi kasta oss över till toksia.. Holmsjön..!! Middag hos Hills och därefter tillbaka till svärmor och svärfar för att i morgon släpas iväg på akution i Indal! Ska bli riktigt trevligt och spännande.. får se om det blir några nya fynd som ska slipas, målas och säljas.. Elin.. du gillar ju romantiskt vitt med lite slitet och med kanske några rostande detaljer?!?! Intresserad? Jag som skulle vara så kreativ denna sommar.. måla massa tavlor.. ingen hittills.. skulle gjuta roliga skapelser i betong.. inga hittills... skulle plantera massor av nyttiga grönsaker i mina nymålade (smultron röda odlings lårar)... ja där gapar oändligehets tomheten likt en blåvals munhåla..
MEN jag hann sola i fyra dagar och det var väl tur.. bara 33 solarietillfällen  kvar innan bröllopet!

Nu ska jag krypa ur mitt nattlinne och slinka ner i mysisarna och någon bekväm överdel av elastiskt bommulls tjosan!

kram och njut av solen...den.. lilla!!!

Kommentarer
Postat av: mia

TACK!!! ÄNTLIGEN! ; ) ....Har nog aldrig sprungit så fort till brevlådan tror jag..... Hade blivit förvarnad att inbjudningarna kommit... ; ) ..Nu vet jag vad ni ska få i bröllopspresent oxå.. ; ) kram kram!

2009-07-13 @ 23:01:02
URL: http://barba-mamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0