semester.. suck!!

ÅÅ vart tog solen vägen? Jag som skulle anlägga en riklig grund till en solbränna.. Men i den här takten så kommer det att bli svårt.. min kropp kräver hela sommarens solstrålar och nu är dom som synes slut!! Hallå.. Vi är hela familjen kraschad uppe i stugan. VI kom i tisdags och det var ett skönt återseende av dottern.. Vi var i går och badade på paradisbadet tillsammans med Hills och lillebror med familj. Mycket trevligt och T som tidigare varit lite skrajsen för vatten hoppade hej vilt från kanten och åkte alla möjliga attraktioner.. Hon tog efter Vilde Sam och struttade iväg på egen hand! Icke vidare omtyckt av mor och far! Satan nu har vi kommit dit vi strävat efter, hon har kommit över sin vatten skräck! Kanske att det var bättre förr??! Nu kommer man ju att måsta vara på helspänn som aldrig förr.. tidigare så var det ju bara att se till att man inte ströps av de små armarna som krampaktigt höll sig fast runt halsen.. ;) Efter bad och lunch strosade vi lite på stan och efter en kvart insåg vi att den blandade upprymda känslan av att tordas släppa taget och den trötthet som en längre tids badande ger så var stads flanering ingen god ide! Grinig och komplett omöjlig visade liten terrorist oss tillbaka till bilen och vidare hem till Hills. Mat och trevligt sällskap samt en liten liten bebbe serverades.. den lilla Maja var gudomligt söt. Maten var utomrodentligt väl lagat i ett ny renoverat kök.. Såå snyggt och hemtrevligt! L och jag ändrade för en kort sekund våra planer och tänkte att vi också skulle fixa till köket.. innan vi bygger carport och isolerar övervåningen.. så åter till verkligheten.. köket får vänta! Ett tråkigt samtal.. En av mina topp 5 vänner kommer inte att dyka upp på mitt bröllop! Snyft! Får se när jag förlåter henne för det ?? ;) Nä självklart förlåter jag henne och förstår henne men jag blir ju självklart ledsen och vet att även hon är det! Du är ändå en av mina bästa!! Nu ska jag och lilla T vräka i oss frukt yoghurt och flingor.. sen ska vi fiska och hälsa på chippen, Texas, Figgo och lilla frasse.. eller så är det Texas som är liten.. grann hundarna så klart!! Kram och ha en trevlig skitvärders dag!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är underbar vännen!! Är bara så så ledsen över att inte ha möjlighet att vara med på din dag snyft Men du...ja älska re...massvis ;)



Kram!!

2009-07-10 @ 10:15:00
URL: http://mejjans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0