stukade bröst..

I kväll har jag hör och häpna... fatta telefonen och kontrollera att jag fortfarande lever när du läst kommande rader!!
JAG har sprungit och det i hela.. 6 km.. nja fem då?!?!  fem var det i alla fall!!!  jag sprang 4,5 på ett gihu.. eller jag sprang med kniven (min egen) under strupen och snaran runt halsen och lyckades tvinga mig hela vägen ner till korsningen Eriksdal och vidare till mitt femte gren mål... som blev tre låtar senare på rock klassiker.. Men dååå då var det som om blodet skulle spruta ut genom pannlooben och tuttarna var garanterade stukade eller åtminståne i alla fall sträckta.. minst en dec närmare knäna än vad dom var när vi (jag och mina förslappade tuttar) började mitt idioti pass.. Men hem kom jag och nu undrar jag när hjärtinfarkten och hjärnblödningen sätter in! Snart är min ypperliga gissning.. Check!
Jenny jag hänger med på tutt förkortningen vi talade om.. sladdvinda kan man kanske säga!!
Pengarna tar jag från övervåningen för dit kommer jag i alla fall aldrig att ta mig när dom hänger och slänger ner vid fotknölarna.. i alla fall i framböjt läge.. Hm.. tro inte för en sekund att dom ... Lita inte på min dotter...
- Mormor du har INGA långa bröst mormor.. mamma och farmor har låånga bröst!! (ja ha ja) när jag sedan får höra detta återberättat av min mor ( hon med inga långa bröst!) så kan jag ju inte annat än att skratta medans tårarna rinner... av glädje? Nja...
Jag återberättar detta sedan för fadern som jag gladeligen bjuder på ett skadeglädjes skratt!! så sitter liten i baksätet och när jag har kommit till slutet så säger hon att jag HAAR låånga bröst! Inte då (!) säger jag.. Mammas bröst är korta och knubbiga med dålig fästyta... (= hängande!!) så sitter hon tyst en kort stund och frågar sen - Mamma har du klippit dem? (Ska jag tillägga att jag mumlade skit unge i samma ögonblick som svågerns som även han satt i baksätet och sambon som körde skrattade hakorna av sig!!!

Annars.. ja annars så har det som syntes varit lite torka på skrivandet och det kanske kan bero på att jag har SEMESTER och INTE tänker vara inne!! 
Därav det långa uppehållet!! Sorry vänner som följer mig! Men dessto trevligare då det verkar vara ett smart drag för att få telefon samtal i stället.. Kram alla..

Träffade min lilla vovve, eller igentligen är det väl Jonkens vovve men jag tyckte att det var såå mysigt och liknande smeknamn för min Liden vän!! Tydligen gick det då upp för henne att vi verkligen ska gifta oss.. tårar, tårar och tårar... tårar och lite mer tårar och en förvirrad jag satt brevid och funderade på vad man skulle tänkas säga för att det skulle sluta!!?? Det enda som jag kom på var en spydig kommentar om att hon skulle ha fattat det tidigare om hon lyckats transporterat sin söta rumpa ner från fjällmyran och över bron och ut på ön.. haha tror ni att det var det bästa att säga.. näe.. så klart!! Nu flödade mer tårar men jag tror att dom var saltare och elakare i smaken än dom första för det var ju inte det snällaste men nog för att det var det ärligaste som slant ut ur paddmunnen min.. men man kan ju vänta med pikarna tills vännen torkat tårarna och kommit in i bättre psykisk status..
Nå nu har jag presterat lite i alla fall.. nu ska jag lägga min skrot unge som ska åka till Ö-vik med mormors och sen ska jag duscha kallt för att få mina charmiga soleksem att lägga sig lite.... därefter ska jag smälla i mig en macka elle två.. kalorier ut= kalorier in.. några godisbitar är jag värd då jag gungat fläsket dryga halvtimmen....

God natt och sov så gott ni kan i denna härliga värme!! LOVE IT!!
KRam

Kommentarer
Postat av: mia

hrmpfhahahahaaa.....Ja herregud, vad säger man?! Puss på dig min lilla sadist... ; )

2009-07-02 @ 22:00:45
URL: http://barba-mamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0