ge dig snö-helvete!!!!!

Orkar inte skotta nå mer i år....
ska inte mars vara en vår månad?
Ska det inte typ vara plus grader, sol och man ska kunna höra droppet från taket...
Visseligen hör jag vårfåglar kvittra ute men snön formligen vräker ner.. jag skottar och skottar och när jag ska gå in för att jag är klar så skulle jag kunna... om jag bara orkade... börja om för det har kommit ytterligare en-två centimeter...
HÄR MED FÖRKLARAR JAG SNÖ-KRIG!!!
Jag tror att inte att L är en lågoddsare.. han är nog helt klart med.. han är på min sida.. eller jag är på hans för han har ju hatat snön sen i julas ;)

TRor jag ska starta en hata snö grupp på facebook ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0