hohoho..

Vi har nybakade bullar...
Helt fantastiskt goda...
Helt otroooligt smarriga och välsmakande..





Lillan har något fel för hon vägrar att äta och sover jätte dåligt, energi finns med det gnölas lite väl mycket för att det ska vara ok.
Hon gick på förskolan i morse men hade kvaljat konstant under frukosten och när dom gick ut hade hon böjt i hop kroppen och börjat gråta och sagt att hon har ont i magen..
Ont i magen har hon sagt nu i en tre fyra dagar + att hon inte viljat äta ngt, knappt druckit välling och ja.. Det var ju bara att ringa bvc men dom hade ingen tid i dag och rekomenderad mig att ta kontakt med barnkliniken.. mest troligt är det ngt med halsen.. skulle ju inte förvåna då vi har en planerad fjällresa att i så fall missa :(

Vi får väl se.. ska upp på barnkliniken nu vid halv fyra, hoppas dom hittar ngt så vi inte bara blir hem skickade utan svar som sist?!

Kommentarer
Postat av: Katarina "Kicki"

Tänkte just säga att det kan vara något med halsen, vår minsta får alltid ont i magen vid halsbesvär..eller om någon innan haft ont i halsen så får han ont i magen.

Så var även jag när jag var lite.

Frida har en ovanligare variant med magmigrän, men då är det ju bara en halv-en dag, och inte flera.

2009-03-09 @ 19:12:11
URL: http://njutavlivet.blogg.se/
Postat av: Miss Kolibri

Åhhh , kan du inte skicka en bulle?? Eller förresten jag passerar Svall 04,10 natten mot torsdag ... ;) Kraaaaaaam

2009-03-10 @ 08:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0