Eventuella grannfolk!

I dag har det tredje paret varit och kollat på granntomten.. Till lättnad för oss så vet vi till ytan vilka dom är och att dom verkar lättsamma och trevliga! Puh!
Men det som inte var så kul var att dom var lite skeptiska till läget och om man läste av dessa människor så skulle dom kunna tänka sig att byta läge med oss :) för dom vill ha dygnet runt sol och det är det nog bara vår tomt som kan erbjuda i just detta "område" hehehe.. Men då vi känner att det skulle vara helt ok att dessa två trevliga typer bygger brevid oss, för det är ju trots allt ganska om inte tok viktigt att man kompar med grannen och att man känner sig bekväm med dem, vi ska ju trots allt dela på uppfarten...Hon är mysig och han verkar skön till stilen med hantverkar anlag .. icke att förakta ;)

I dag har jag fräst, jäst och irriterat mig över allt och alla... kanske lite väl mycket, då en av tjejerna på jobbet försökte utbyta en menande blick med en annan kvinnlig kollega då jag gick i gång på ett ex antal cylindrar under ett av våra arbetsplaneringsmöten... Om det då var något som fick mig att tända på de resterande cylindrar så var det den låååååga gesten.. att man som kvinna ÖVER 30 fortsätter med det listiga kvinno spelet att underminera en annan med hjälp av dissande uttrycks formler.. Illa och omoget! Tror att jag gjorde precis så när jag var runt 12.. nä inte jag men mina vänner.. eller jo förresten jag har en ful ovana att himla med ögonen och nedvärdera min mor på samma sätt.. förlåt! Men det är nog lite mer åt mamma barn trots.. Ops.. arv? Mamma dotter.. jag kommer inte att klara att T går an så på mig.. DÅ smäller jag av!!!!!!

Haha min käre blivande make har varit ute och sprungit i kväll... nu har han fått "tuppjuck" och står och tränar med slangar.. rätt söt och med den smickrande solbränna som han lade grunden till i fjällen.. Huvudet har en gyllenbrun touch ... allt nedan för halsen har en slapp..ljusvit nyans ;)
Kärlek är nyansead kan man säga ;D

I kväll.. ER.. som vanligt men inte för allt för länge till.. sista säsongen" Snyft" vem ska då rädda mina måndags kvällar??

I morgon ska L börja med vEDEN, mamma hämtar T och jag avlöser henne vid läggdags..
Till helgen fortsätter vedgörat och då löser en fest av arbetet.. 30 års fest.. Hehe min underbara vän Sara fyller tant före mig hihihi så underbart att jag får vara UNG några dagar längre.. nähe.. det är faktiskt några veckor ;P

Tack vänner.. ska gå igenom alla förslag som inkommit på det ena eller andra sättet... Visste väl att man kan lita på er :)

Nu ni så ska jag sitta och gnola och lyssna på icke kända låtval för att därefter ta med mig några till min hjälpande hand för expert utllåtande... tralllaaaaallala... Fågel.. det har nog löst sig.. det vi avhandlade i dag.. Ingen fara på taket alltså!! PUST!!!

Kram och sov gott eller ha en bra dag.. beror lixom lite på ;)

Kommentarer
Postat av: Miss Kolibri

Men neeeej, jag ville ju ;)

2009-05-12 @ 08:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0