PMS KÄRRING!!!

Jag är en Jävla PMS kärring men kärringen är på gott humör i kväll :)

Nu ska jag sova och kom ihåg att det är bara EN gång i månaden.. möjligtvis två små..:)

Trotsade regnet och var ute i en kvart för att mota lite STEN... hann få upp 45 medel stora hårda irriterande stenar.. Ja och på den kvarten rörde jag om på en jordplätt lika stor som baksätet av vår bil.. Ford mondeo..
De ni.. skulle man kunna sälja stenhelvetet så skulle jag vara riiiiik! Nu är jag bara trött!
Ska krypa ner under täcket och krama om min älskade lilla prinsessa som snodde min del av dubbel sängen.. min kudde, mitt täcke och ja... vi är ju vana att trängas.. PÅminn mig om vi får ett till barn att vi ska lägga pengar på en stöööööre säng!

Tack Mia.. Skönt att höra att det finns en "häxklubb" för såda som oss ;) Love!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0