Ja det är ju helt fantastiskt..

hur HUR blöt man hinner bli i små regn... tog en rask promenad hem från föräldramötet i kväll.. och för första gången på länge ville inte L ligga med mig ;) hahaha...Han lockades inte av en dygnsur ruskprick i regnjacka och .. håll i er.. vuxet värre.. reflexväst!! Han invände dock mot det konstateradet .. alltså det om att han inte ville rumla runt med sin nyblivna fru! Han kunde minsan visst "offra" sig.. om jag kunde tänka mig att klä av mig först!! Phju! då var han alltså inte sjuk då ;)

HAhaha... det du Mia! ;)

KIcki.. jag har hittat på ytterligare ett upptåg.. för oss två.. nu smides det planer må du tro.. allt för oss ;) Himlen ler och gud smuttar njutningsfullt på sitt ny upphällda rödvins glas.. HAha.. så bra och så spännande!!
Kommer att chockera och briljera.. återkommer med mina små hyss ;)

ÅÅ kan snart inte svälja utan att dra på mig grimarsfäjjan... ont ONT i halsen och huvudet sitter fortfarande med i bakfylle styrelsen.. Långa årsmöten?! Pannknackarn håller just nu lunchpaus och valium killen med känningar hos alvedonsnubben har infört obligatorisk praktik i huvudverks simulatorn!! JA så kan det vara att sniffa på vin och doppa nynaglarna i Captain Morgans innan döme!! Dröjer länge Läääänge till nästa styrelse möte!! Hoppas jag.. eller så kanske jag ska erkänna att jag har fått mer smak av det ljuva party livet... införskaffat mig några små oskyldiga party stasser...

Leif tappade förstrött sin fin fina dopgåva på golvet.. slog mig att han gått med den på sig sedan bröllopsfesten..
För er som inte var med.. Toastmastern lyckades lura en av våra bästa vänner att L inte var döpt och att han under cermonin måste döpas för att jag skulle få byta namn.. Hon i sin tur var först tveksam men efter att han påmint henne om att hon borde köpa en liten symbolisk dopgåva till herr Unander.. så lyckades hon i sin tur övertyga och inviga några fler vänner i detta skämt.. så när vigseln började dom så smått fundera om han skulle döpas före eller efter.. och hur det skulle gå till... när han aldrig döptes så började vännerna på "de lurades" bänk att ana att ett spratt var satt i verket.. så glada och lurade gav dom så sitt dopsmycke till den överrumplade men sedan länge döpta man som nu är min!! HAha, underbart!!

nÄ ni alla höst korrar som sitter och njuter av TV:ar och bara längtar till att få tjura upp på jobbet i morgon.. SOV GOTT!! nu är det inte långt kvar till JUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0