101....

Lilla Lie och jag sitter och tittar på 101 dalmatiner och hon är ytterst faschinerad av alla massa prickar, själv är jag mest faschinerad över hur min sambo gör sig till i köket... alltså inte på ett "opassande" sätt utan på riktigt.. Maten doftar så gott att en gourmand skulle ha gråtit tandvatten!!
Vin, godis, mat och en massa levande ljus!! Det är fredag i mitt hem och jag älskar det!!
Idag har vi varit på Stadium och införskaffat ett magträningshjul och ett par gummi slangar som från och med i kväll ska användas flitigt!!!!!! För här ska kommas i form!! (+ att om jag tränar så gör det ju ingenting om jag äter LITE gotta ;)
Därefter köpte vi mat och åkte hem till vita villan på ön, vi hade dessutom införskaffat en underlig valla som man ska tejpa på skidorna.. sånna fanns inte när jag var aktiv, då fick vi minsan burka på vallan!! Men nu så kan man tydligen tejpa fast fästet!!!!!! I morgon så är jag tvingad ut i spåren igen, det är ju bara 10 år sedan jag åkte tror jag... nä förresten jag åkte nog en gång för en fem år sedan! (den turen vill jag helst glömma)
Men nu när karl´n  har sin trettiokris så får man ju rätta in sig i familje ledet!! ;)

Nu ska jag sätta mig vid middagsbordet!!

KRam och ha en skön kväll!!!

Kommentarer
Postat av: mia

Pussa lilla T å tacka för komplimangen! ; ) ...Troll...mhuhahahahahaaaa!! Styr skidturen upp hit!! PUSS!!

2009-02-07 @ 07:46:02
URL: http://barba-mamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0