erbjuden en fisring!!

gav min kära sambo en hint om giftemål... försöket att tigga till sig en ring slutade i ett erbjudande om att få en FISring !!!!


Ja det är väl en mycket bättre ring än ingen alls så jag tackade JA till fis-ringen.....Undra hur den kommer att se ut på mitt fin...a ändstycke!!!!
Kram och gå och lägg er.. eller go morgon om ni just klivit upp.. Vanligt hej till vännen som bara kikade in ;) Hej N, mfl. ;)



Hittade ingen bild på någon fisring.. konstigt ;)
SÅ det får bli en sittring i stället ;)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad seg har är!!! Jag som ser fram mot ett sensommarbröllop...

2009-02-17 @ 17:46:01
Postat av: Elin

ojoj vad lycklig du är som ska få en fisring :). men han får väl ta och skynda skynda nu, annars får fröken själv fria :) kraaaam

2009-02-20 @ 14:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0