Ja men klart ja jör!!

Mia!! Klart att JAG menar allvar.. Förhoppningsvis L med ;)
Håller på att börja HATA snön lika mycket som min stackars sambo.. tjh..
VI skottar och skottar och ALLLLLLLLAAAAA andra har snöslunga eller FYRHJULING.. ALLA..
Men inte vi.. suck!! Men hallå varför inte vända på snön och bilda muskler och kondis.. man kan leka att man måste skynda sig.. springa fram och tillbaka med snö-helvetes-Lassen.. (vem kom på ett sådant härligt namn;)
Eller lyfta spaden lite snabbar, lite högre.. ja träna när man ändå är igång :P MEN jag hatar snö..
Snö knugen kan gärna få gå i säsongsträda!!

Det tog oss två timmar (som vanligt) att få snö rent.. och inte bara det att snön faller och jävlas, man har en skott Hitler vid sin sida som delvis svär och är allmänt irriterad på snön men dessutom även rakalinjer och snygga högsgalen!! Han kan gå och fila på kanterna och det ska tamefan skottas över hela gården..INTE bara där vi har bilen och vägen upp.. nä då heeeeela uppfarten och framför veboa och ja ALLT..

SÅ efter att ha lekt snöskottar lärling och dessutom funderat över om det verkligen var så smart ide att fria till snö Hitler så är jag helt slut.. måste jaga sömn monstret under sängen ... Sov gott...

Kram och ha en skön natt eller härlig dag...

Kommentarer
Postat av: mia

Jamen se där! Kuuuul!!! Vi måste ses så jag får höra allt som snurrar i ditt huvud!! : ) Fan va ni springer på fäst hela tiden! Vad tror ni att ni är egentligen?? 15 eller??? HAHAHAHAHAAAAA!!!!! ...nämen ja e inte bitter................Kramsikramsi!

2009-03-01 @ 21:18:31
URL: http://barba-mamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0