Korr ..

Fick lite backning på mitt senaste inlägg.. VIlda protester när folket korr. läste mitt inlägg....
Vissa längdslitande personer känner sig lite utelämnade i min text..
Måste under gassläppshot skriva att min höggravida vän tog sig upp och nästan ner.. hennes son gjorde det samma och dottern överglänste både mor och bror ;) IMPONERANDE..
En andra kvinnliga vän (huvudrollsinnehavaren;) ni som känner mig kan känna igen henne vid namn Vickan.. OCKSÅ tog sig ner och för den delen även upp.. men det var viktigast att vi nämner att hon kom i mål och denna gång utan att någon skallgångskedja med megafon slapp sammankallas... Hon kämpade minst lika bra som vi andra men bäst av oss alla var nog Henke som övertog pulkan och tjurar värre än en fyraåring som lovas godis om han utför avplockning av bordet efter middagen.. han sliter med den ilskna pulkan uppför de bestialiska backarna.. Belöningen var för denna råtjurande karl dagen till ära köttsoppa och annat gott...
Så nu återstår bara att lägga till att de två erfarna skidåkarna ja.. vi gjorde tydligen ingenting ;)

SÅ nu kan alla gå och lägga sig nöjda och belåtna ;) alla utom skidspårsvärden.. han har det han gör i morgon.. (förslagsvis drar han nya spår i mitten av backen upp till Jaktstugan...)

NU ... sov gott och i bifogad fil återfinnes en gasmask.. viktigt när man spenderar en vecka med fisringsslappa vänner..
INTE jag.. Fin flicka.. Kramen!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ni verkar ha det jättebra ;) Längtar att se på foton.

Kram och hälsa!

2009-03-20 @ 19:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0