Kung Bore VS snö-hitler!!

Älskade pappan har skottat.... förstår ni varför jag hatar att skotta!!! Har en som går efter och filar på kanterna :)

Vill tillägga att höjdskillnaden ska egentligen vara ca 2 meter.... fallhöjd på 10 meter.. nu är det en fotbollsplan..







SOV GOTT OCH SNÖAR DET MER DENNA VECKA TROR JAG ATT JAG TAR IN PÅ SPA SIDSJÖN... HAR HÖRT ATT MAN FÅR EN SÄRSKILD SPA TRÖJA DÄR... med knäppen och spännen :) har hört att man inte självmant tar av sig den.. DET kallar jag SPA!!!!

 

Kommentarer
Postat av: mia

MHUUUUHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA!!!!!

2009-03-12 @ 11:25:46
Postat av: mia...igen

Gillar din blogg-makeover förresten! ; ) Hääääääärligt att höra din röst igår kväll....förgyllde liksom kvällen avsevärt! ; )PÖSS!!

2009-03-12 @ 11:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0