Underbart är kort..

Frågar man en kille vad den lilla frasen innebär så skulle svaret kunna bli- ung kvinna, toppiga bröst och kort kort kjol... Det skulle aldrig L säga.. eller våga kanske man ska säga ;)
I kväll har jag ialla fall en annan fras för samma uttryck.. HELGEN... följt av, för att citera en KÄND (inte du svanen) fågel " alldeles för kort...
Skulle kunna lämna inlägget nu så förstår ni kanske vad jag menar.. hehe...För kort, inget är kul när det är förkort...
Men det jag menar är, det finns säkert någon som chansar på sex.. eller någon annan som säger helgen..
Men som Brasse skulle ha sagt- fel fel FEL... Det är Året som varit alldeles för kort!! Har inte hunnit hälften av vad jag skulle och inte L heller för er som trodde att det bara var jag som låg efter i tids schemat!!! ;)
Vi skulle enligt våra planer och drömmar (som så många gånger förr visat sig vara gjorda på en fet och flottigt överdriven glädjekalkyl) Klara eller ialla fall på börjad vind/övervånging, vi skulle ha kommit halv vägs igenom byte av inredning i badrummet, möblerat om de fasta väggskåpen i tvättstugan.. vi skulle ha fått ordning i köket och slagit upp en halv vägg med underskåp... och vi skulle kunna göra listan väääääääääldigt lång men det orkar jag inte i kväll för jag har fullt upp med att hålla locken ovan ögonen!!

Vi har varit i Övik i helgen hos goda vänner. VI har ätit gott, sooooovigt utomordentligt gott ( T vaknade i går morse och sa till mig... -mamma jag har sovit gott.. har du det?  Är hon inte go.. Ibland ;) vi har motionerat, klippt snöstjärnor av papper och målat på glasburkar... VI har bakat peppisar, marsipan pluttat (ingen vidare marsipan älskare) vi har åkt pulka och T har åkt bob själv och var galen nog att försöka -på fullaste allvar- köra över sin mor.. Tur att man har lite fart i knäna ännu! Hon styrde medvetet mot mig och jag lovar att det gick riktigt fort.. en riktig pulka backe som roar 10 åringarna (betygskala ej utformat ännu..) och en gaaaalen 2,5 aring..(Tappade just nagon installning sa alla a,a,o ar borta.... nagon som vet hur man far tillbaka dem...)Jag overlevde men jag kommer att paminna henne nar hon vill ha ngt riktigt riktigt mycket nar hon blir lite storre!!! Att hon ska vara glad att hon far ngt alls av mig for jag kunde ha dott pa stallet.. hihi ratt under hallande <(  kan inte gora flirtisar heller...hahaha, tror jag dooooooo...r

Shit!! Faan PERKIIILE!!   svara gar ialla fall bra ...hihi inte ens det gar bra hahahahahaa

Ger upp det gar ju inte att skriva och lite batteri ha ja ocksa..

go natt och sov gott... inte ett anda i det i alla fall hahaha

Kommentarer
Postat av: Catharina

Håller med.. Det går alldeles för fort.. det gäller att leva livet varje dag ;-)

puss o kram

2008-12-15 @ 21:18:24
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0