Sa jag barnleken...

Är hemma med tyrannan idag igen. Vi ahr haft det ganska mysigt och hon har varit med mig på jobbet en sväng.
Hon var först lite blyg.. ja tänka sig att lillan kan vara LUGN OCH BLYG...
Men så släppte det och hon började springa runt, in och ut ur kontoren och sa hej och hejdå... hoppas bara inte att någon av mina kollegor blev irriterad. Men vi är ju inga telefonråttor så det ska väl inte vara någon större fara!! (Hoppas jag)

Bloggning har tydligen blivit mitt nya intresse.. haha..
Jag har bara inte hittat några kuliga bloggar och jag vet inte hur jag ska söka.. Finns det inte någon sökgrej på blogg.se??
Läser min vän miss kolibris blogg och har kikat på några andras men nu efterlyser jag fler.
Samtidigt vill jag inte fråga raktut då jag (Ska erkännas) tycker att det är lite eller ganska mycket pinsamt att man bloggar.. Varför gör man det var det en vän som frågade... Hm.. har faktiskt inte någon aning, kanske för att se vad man kan uppnå? Eller bara det att man får skriva av sig... har alltid skrivit dagbok som jag iof brände upp nyligen för jag insåg att det var bättre att dom gick upp irök än att jag erkände att jag själv hade skrivit det som stod i dem.
Oftast så skrev jag när jag var JÄTTE kär eller så var jag JÄTTE arg.. Då kan man ju tänka sig att det inte finns så stora nyanser i vad som stod där.. endera hatade man någon för en kort period eller så ÄLSKADE man någon för en period.. och oftast så var det nog bara två skopor för mycket dramatik i det jag skrev, men det var för stunden verkliga känslor.

Nu ska jag sluta ordbajsa och gå och koka knäck.. ser du L jag har lärt mig.. och för andra så kan jag berätta att det är nämligen så att man KOKAr knäck inte BAKAR som jag tydligen trodde att man gjorde.. hm lite dumt tycker jag att det låter nu i efterhand att jag trodde att man bakade ... men va fa.. L du är ju för bövelen utbildad till kock.. kom inte å pika mig glatt !! ;) Puss
 


Jag har fått massa silkespapper av en av tanterna på jobbet, hon skickade även med massa bokmärken och alla har hjälpt till att skaffa in massa toalettrullar ... Love Them... Vilka härliga människor!!
Men det är lite skrattretande att när dom kommer och lämnar in toarullen så stolt så får jag sådan lust att fråga vad dom har gjort för att får den tom.. hehehe.. vi tjejer går väl inte på toa.. eller hur? Jo det gör vi väl men då är det väl bara för att rätta till håret eller fixa mascaran.. trodde jag ialla fall.. OCH FISA ROSOR!!!! hihi i rosa trosor ;)

Nu NU ska jag sluta rapa upp fler bokstäver.. nu ska jag fixa med mitt hem!!

Thuddeluhu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0