Klena klena jag..

I går natt vaknade jag med ett ryck av ett lilla T gjorde något.. kommer inte i håg vad.. men jag vaknade i alla fall med ett ryck, knatade in till T men det var troligtvis fals alarm.. därefter hamnade jag på toaletten där jag av någon outgrundlig anledning fick möjlighet att utforska utformningen av vår toalett stol.. Hade jag åkt på magsjuka??
Resten av natten mådde jag pyton och kunde inte sova.. morgonen var en plåga och under hela dagen vill jag bara kapa min vänstra fot eller ngt för att slippa må så dåligt...
PÅ kvällen när resten av vår lilla familj kom hem så konstaterade min käre sambo att det var feber som huggit tag i min kropp..
MIsstanke om feber fanns där då jag hade sååå fruktansvärt ont i leder och muskler men då jag inte kände mig febrig så avslog jag den misstanken.. När termometern så visade 39.9 så .. fattade jag ju varför jag mådde såå dåligt.. blev lite förvånad över att jag ändå inte kunde sova.. burkar vara hel däckad med så hög feber. Troligtvis var jag så fokuserad på den kroppsliga smärtan att jag missade att känna febern ;)
Sjukskrev mig i går även för i dag.. För det finns ju inte några större chanser till att bli frisk till morgonen efter..?? Eller..
Efter 9 i dag och utan alvedon så har jag inte en gnutta smärta eller feber... Så jag har passat på att städa lite och hämtat posten.. fantastiskt med lite frisk luft.. å hörrni det REGNAR.. det snöar inte längre ;)

Nu ska jag ta och rota reda på lite adresser till inbjudan, började lite smått i morse och det verkar som om vissa självklart ska vara "inneboende" hos mamma eller flickvän/pojkvän... Därför kan inte jag hitta dom små rackarna.. Lämnar dessa till min käre husband to be...
hehe lite ska han väl få jobba tycker ni inte det??

Nä men hörrni.. kanske att man ska synda med lite gotta kanske... vet att det finns en påse som väntar på att det ska bli lördag.. åå tänk om innehållet blir dåligt?? Nä jag måste nog försäkra mig om att jag inte serverar dåligt godis i morgon..
Haha...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Krya på dig vännen! Kramar

2009-04-04 @ 18:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0