Liten..

Liten sover med armarna utslagna som om hela världen är hennes.. Jag funderar på att göra henne sällskap!
I morgon ska jag lämna bort liten en kortis för att få tid med min "florist" , vi ska kika på blommor och bukettförslag!! Spännande!!
Fotografen är bokad.. En ung tjej från Indal som verkar vara en riktig gotjej som dessutom verkar vara helt super duktig på att hantera ett objektiv och en avtryckare! Ska lägga in hennes hemsida.. www.emmelieaslin.se
Hon har verkligen talang och verkar vara ödmjuk och trevlig! Hoppas att det bli toppen.. VI har disskuterat lite förslag till bilder.. hon har en atelje med svart bakrund vilket jag tror skulle bli helt knäppt häftigt snyggt.. Vi har lagt upp en foto-plan och en tanke är att fota i en tom kyrka vid några stora kyrkfönster, vid de tomma bänkraderna... ÅÅ nu börjar längta!!
Jag har även varit till min kära vän som ska sjung i kyrkan och vi har gått igenom låtvalen..ska bliii så härligt att höra dem där i kyrkan :) Hade egna planer men vi har styrkit dessa.. men men...
Vi fick även i oss lite kina mat.. eller var det tailänskt tro??
På vägen hem fick jag även liten att somna i bilen vilket bidrar till egen tid i soffan ;) Kanske att man skuuuuulle ha gjort ngt nyttigt men jag har fått dispans av min härliga kollega att bara ta det lugnt!

Nä nu ska bried to be... lägga ner korkskruvarna ..om jag hade några.. kommer att få om jag vill för jag har slutit ett avtal med en gammal.. eller vän från längesedan låter bättre för hon är yngre än mig ;) Ett avtal om hårvård och håruppsättning.. Men framför allt ska hon göra allt för att få mig ofantligt vacker på min/vår stora dag!!

Sov gott!

måste meddela alla nyfikna att bamsen fortfarande är vid liv.. Jag och lilla T hejjar på nallen..!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan Hanna!

Tycker att du gjort ett bra val av fotograf :) Emmelie är en fantastisk tjej o super duktig på att fota. Jag o Lacke anlitade henne förra hösten när vi ville fota Isaac, o jag älskar de korten.

2009-08-22 @ 10:10:17
Postat av: Sara

Du kommer att vara världens vackraste brud!! Puss påre darling!!

2009-08-23 @ 20:41:19
URL: http://mejjans.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej vännen! gud va längesen det känns, miss u. Hoppas allt är bra i bröllopsstöket. kram kram

2009-08-25 @ 21:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0