Men sakta i backarna..

Har jag tåla mod?? Har jag inte hur mycket tid som helst innan allt ska vara klart!! Hur kommer det då sig att jag vill ha allt klart NU!!??
Jag vill börja ta tag i alla bitar på en gång.. alltid mitt probelm alltid för ivrig!!
Nu har L dragit i bromsen lite snällt.. och påmint vettvidriga snabbhets häxan att vi inte har bestämt ngt datum än!!

Så ni som känner mig vet ju att jag självklart fortsätter att planera och fixa och dona i smyg :)

Appropå ngt annat som har med planering att göra. Jag planerar att ta mig ut vassen i sommar, vilket innebär mycket träning och sundare matvanor... inte hysteriskt men barra så att jag får mig lite muskler och därefter kanske man kan smyga in på något solarium närmare vårkanten ;) Just nu känner jag mig som en Lysmask.. Blekare och blekast är det som trippar in på badhuset med vår dotter!!
Men så länge vi är två så är jag ju inte själv som lyser upp i vår mörkret!! ;)

Ja du Mia.. som mus hemma hos oss kanske du kan jaga bort alla dammråttor!! hehehe..

L har bakat choklad semlor i kväll.. Oliver och pappa Fredrik var förbi och hälsade på.. lilla bäsen och mamma Jenny var hemma och tog igen sig. Mamman har varit ganska krasslig men nu ska det väl snart ordna till sig så hon också får komma ut och träffa folk! Saknar henne sörrni!!
Semlorna blev kajkon och var inte lika goda som dom lät i receptet!!
Lilla T blev helt ofantligt jätte glad över att få springa loss med Oliver!! Tror att vi har springfåror i parketten!

JAg lagade middag, fisk med tomat,paprika, purjolök och grädde med hönsbuljong.. mmm kastade i lite kachewnötter och några små räksnärtar just i slutet av gäddningen och åå.. slurp.. inget kvar till våra matlådor.. dom gapar nu halvtomma så det var ju lite trist att det var sååå gott att vi blev utan i morgon!!
Medans maten puttrade i ugnen slängde jag på mig löpardojjorna och sprang en kort sväng på 20 minuter.. måste ju börja försiktigt!! Men hörre ni .. jag klarade av att springa hela tiden och med bra fart!! SATAN vilken trevligt utförsbacke vi har, den är dock inte lika trevlig på tillbaka vägen!!

Men nu är jag igång! Tjoho så skönt det känns och nu har jag faktiskt lite motivation till att forma upp musklerna igen.. men det var länge sedan så det kan faktiskt behövas!!! :)

Kram och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nettan

HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!!! (Vi var på glöa när Leif ringde=)

2009-02-25 @ 19:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0