skidorna!!

Glömde ju att säga!! VI ÅKTE skidor i går.. OCh det var som jag minns, skit tråkigt men otrooooligt mycket jobbigare!! Jag insåg snart att jag måste ha varit ofantligt vältränad när jag åkte på riktigt!! Nu hade axlar och armar mjölksyra i slutet på startområdet!! Alltså dvs ca 200 meter... Suck!! Men väl hemma igen förstår jag att det verkligen var jobbigt och att det förhoppningsvis inte kommer att bli några fler åktillfällen för mig.. halva binningen ligger tydligen i skogen, vallan är slut och en tredjedel av min högra pjäxa har lämnat dom andra 2 tredjedelarna av skon.. Hela hårdplastdelen vid hålfoten samt hälkappan som också är av hårdplast är saknad.. ligger någonstans kring 2,5 på elljuspåret!! ;)
Så tråkigt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0