Fäviken!!

Ja i dag bär det av upp till fäviken??!! Är lätt irriterad över att det kommer (enligt prognosen) värka ner regn!! Hur kommer det sig att min sista vecka på semestern bara bestått av regn regn och åter regn.. Inte någon dröm vecka om man så får säga! I vanliga fall gillar jag regn och har inget emot att sitta inne och mysa till en film eller så. Men när det ska hinnas med allt möjligt under några få korta veckor blir regn lätt frustrerande!

Ja som sagt! VI ska till Fäviken.. jag hade smått panik i natt när jag insåg att jag kommer att (förmodligen) vara dyngsur av regenet och vi ska sova i vår FORD.. vilket kan leda till att vi hamnar i världskrig med varandra. L hatar regn!! HAn hatar att bli blöt! Han är barnsligt förtjust i alkoholhaltiga drycker och när han svalt minstaste droppe alkohol sover han som en deghög! Dvs man kan omöjligt flytta honom då han är livlöst ledlös.. måste påpeka att han inte händelsvis måste vara piss full.. det räcker med en eller tre öl för att detta fenomen ska inträffa... så summa kardemumma.. jag ska dela en 110 cm skuff med ett ledlöst livlöst fuktigt stycke karl som förmodligen mer än en gång under morrondagen kommer att tappa humöret pga det strilande regn som faller..
Ja och då kan man ju snabbt se hur underbar denna helg prognos ser ut! Ger inga höga poäng för trivsel! Hoppas att förutsättningarna för en trevlig fjälltripp ändras..

NU ska jag packa och därefter ska vi åka till stan för att in handla nytt regnställ till mig och galonisar till T... Stövlar är också en bristvara så de står också med på inköpslistan..

HA en trevlig helg och ( .... oj... det är uppehåll i pissandet!! ) ta det lugnt!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas att ni och alla andra får en kanonhelg och att regnet lyser med sin frånvaro....jasså, sista semesterveckan...hmmm...få se...jag har tre veckor kvar ;) En av de stora fördelarna för att vi står ut med andras trotsiga tonåringar resten av året- om man inte räknar höstlov...jullov...sportlov...påsklov...KRAM

2009-07-24 @ 23:00:15
Postat av: Cissi

Så här efteråt så måste man väl säga att campandet gick mycket bra!?

Och regn vad är det?

Tack för underbara dagar, ha det så bra tills nästa gång vi ses



Kram

2009-07-27 @ 10:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0