Ny äten..

MAten smakade formidabelt! Ikväll blev det dock inte plats med så mycket av just det goda.. det var annat gott som tog plats först.. för att inte lämna någon större plats kvar för den riktiga maten.. SALT laaakrits i mängder smet ner innan maten.. SOm vanligt lämnade jag hälften av middagen kvar på talriken.. Fick ett infall att åka ner på macken och inhandla salta kamelonter och mumrikar för si så där 60 spänn.. När maten så kom fram var det alltså ont om space kvar.. Men jag blev ju i alla fall mätt.. OCH ja det går alldeles ypperligt med min GI satsning ;) om n i  frågar mig.. Min tanke denna gång är att jag har gett upp mot godiset.. efter 100-0 till sötsakerna har jag lagt upp en annan strategi.. jag tränar för att kunna äta mer godis.. kommer inte att lägga på mig ett gram.. inte heller gå ner.. men nu har jag tack vare min svägerska bestämt mig för att jag nog är " perfekt med perfekta skavanker" och det får f--n duga...

Nu ska jag lista upp allt som jag ska göra i morgon..

  • sola.. en kortis..
  • boka tid hos en dermatolog.. kostar säkert skjortan och troligtvis finns det ingen här i stan...
  • boka tid för naglarna..
  • Ringa kyrkan för att boka präst.. problemet var ju bara att min blivande man inte är solid med den prella som jag vill ha... så det blir att försöka luska ut vilken av de andra två som skulle passa bäst..
  • Komma överrens om vilka psalmer.. vi gifter oss på hösten, de enda som passar enligt psalmboken är svintråkiga och jag har aldrig hört dem.. nu grönskar det.. = icke säsong.. den blomster tid..= samma problem.. osv.. men det löser vi nog tids nog. MEn jag skulle vilja ha detta klart innan jag börjar jobba så jag kan fokusera på att få lön och inte bli sparkad pga brist på arbetsmoral!!
  • be L boka vals träning... ska bli intressant!
  • åka och komplettera lite till carporten.. samt övervåningen där vi behöver några eller rättare sagt massor av förvaringslådor och lösa klädgarderober..
  • köpa nytt smink och försöka styla upp mitt sommar fräscha ansikte.. ;)

Ja jag har det jag gör i morgon..

Puss och kram havre flan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jösses! Blir alldeles slut då jag ser din "göra" lista :-) Tror jag ska satsa på sovmorgon o en lugn o härlig semesterdag! kram kram

2009-07-21 @ 22:15:14
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja men vad tror du att jag blir då ;) Har redan ångest för att kliva upp.. antar att det kommer att skjutas på tills sista veckan.. haha..

2009-07-21 @ 23:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0