Svensexa..

Killen med två tunnor öl mellan skinkorna kom hem... ser iaf så ut.. han är lite lätt besvärad av sin härliga bakdel.. hehhe..
Hästen galopperade inte i samma takt som herr Unander ;)
Mörbultad bakdel och rökigt ner supen hjärnsubstans.. Ja det är inte lätt att vara huvudrollsinnehavaren när det kommer till svensexor.. haha och detta var en mycket snäll och timid kväll ordnad av jakt kamrater och skogsfolket kring Liden skogarna..
Vänta bara tills stadsborna slår till ... Vet inte om jag vill veta vad som ska presenteras av dessa individer!

Jag har fått avlösning när det gäller barnpassningen och febern är som bortblåst! Konstigt det där.. feber ena timmen (39.8) och feber fri den andra!!??
Nu ska jag byta bort mina mysbyxor mot ett par mer representativa byxor och åka in till Birsta! Ska inhandla massa dekorationer till dukningen och lite annat smått och gott.. måste passa på nu när det är semester och tiden finns i överflöd (NOT!!)

Appro på det där med bröllop! Många har frågat vad vi kan tänkas önska oss.. Både jag och L är överrens.. INGA glas, tallrikar, vasar, porslinsprydnader eller dyligt. Vi önskar oss Presentkort på IKEA, Bauhaus eller pengar till en systemkamera... Det är det enda som vi kan komma på! Det är så svårt att önska sig ngt när man inte vet vad man vill ha och vi har ju en hel övervåning som ska inredas inom kort så det blir en lyx att få unna sig några fina nya möbler eller någon extra badrumsinredning eller så!!

Nu vidare till BIRSTA ... ska bli så skönt att få trava runt i egen regi och ta allt i min takt!

Ses senare.. tack för inatt MIa! Liten och mörk rädd, behövde lite stöd och du lyckades briljant! KRam vännen

Och självklart S så kommer du att få vara med och planera.. kanske att vi ska ta en vin kväll på vår altan och kombinera det med en motionsrunda, behöver verkligen!

KRam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0