Vart kom alla små

magfettceller.. satan.. jag försöker gå ner i vidd kring midjan.. allt för att underkläder och dyligt ska sitta smickrande och "perfekt" under en viss dag.. 2 Oktober.. Nu har jag ju en verklig anledning till att strukturera om fettbobborna!! MEn jag har lyckats föga bra.. Lagt på mig några extra kilon nu under sommaren så det var ju jäkligt bra jobbat!?!? HAde ju lyckats gå ner.. eller reshape magen och dess bobbadansare som smygit sig ombord på liket!! Men lugn.. jag har en plan.. jag ska träna.. (ingen kul plan men vem har sagt att livet ska va kul..) varje dag.. kanske dra in på godiset och bara äta ägg och bacon.. ha ha.. sittups och sittups och kanske en och annan sittups till.. eller vad tror ni?

Jag måste understryka att jag anser mig inte vara tjock eller onormalt dallrig men jag vill bara...BARA (haha) vara perfekt!! Ja nä höga krav.. det är det ingen som ställer.. Eller kanske lite... några..

Min semester är snart slut och jag har ångest!! Vill vara ledig mer.. vara hemma och kanske aldrig jobba mer.. eller kanske bara lite granna till hösten kanske..

Sov gott.. 1,2,3,4,5,6,7,8,9......23,24...60,61,62...101..sova

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du är perfekt som du är!!! När börjar du att jobba igen? Har du någon vecka till eller...? Tänkte bege oss ut till erngn dag (kors i taket!)....

2009-07-17 @ 23:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0