Idag...30 år av mitt liv..

Grattis mamma!!


 



 

Jag alltid varit nöjd med mina födelsedagar men tyckte alltid att tackandet efter att man fått presenter var besvärande!
Jag har inte svårt att uttrycka mig men det har aldrig känts(är trött och kan inte för mitt liv få till en stavning som ser bra ut på det ordet!!Chansar på att det blev rätt!) naturligt att tacka när jag fått presenter tidigare! Det har alltid varit ett påklistrat leende och ett konstlat tack som ansträngt spunnit ur min mun! HUR glad jag än varit för gåvan så har det ändå aldrig infunnit sig någon säkerhet och naturlighet i just det ögonblicket som jag tackar...
I år.. har det känts sååå himlars självklart och jag har njutit av alla paket, alla blommor och några av mina allra bästa vänner! Tacken har kommit så självklart och enkelt och det har känts i hjärtat att jag menat dem!!

SÅ än en gång!!

TACK alla ni som förgyllt min dag! Malin, Jonas, Tant Bella :) Världens bästa!!, Nina, Fia, Lidenborna (så mysiga ni är ;) Trots min framförhållning ;(... Fick ni 12 timmar så var det bra! Eller ja Mia och C, ni fick ju två hela dagar (men ni var de enda som jag hade mailadressen till på jobbet!! Ni andra ber jag om ursäkt om ni kände er bortglömda.. det var ni inte!! JAg var bara liiiiite sen i planeringen ;)
Sen har vi Vickan och Sara, Kicki och pappa Peter, Anders och Elin från neg.. kvistbacken ;) , Hovid familjen och mor och far... Min En sådan underbar dag! Stressigt men absolut helt sööveräään!!

Lite bilder som visar på hur delar av kvällen varit!


    
  




Tårta... Lilla Meja hade sitt sikte inställt på Tårta ända sedan hon kom.. eller sedan mamma Sara tvingade upp luggen i snodd!! ;)



Om ni undrar vilken bomb som bricerat i Lilla T´s nystädade rum så är det en detonation utlöst av insats styrkan nedan!!
 



SOV gott, jag siktar mot 31.. Love H

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis igen o hoppas dina första dagar som 30+ varit härliga!! ;-)

kram kram

2009-06-07 @ 22:33:57
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vi hade verkligen trevligt, kanske på grund utav att det var lite av en oplanerad grej ;-)

Tack för en trevlig kväll, igen.

Kram på er

2009-06-07 @ 22:52:28
Postat av: Gabriella

Jag hade så gärna velat vara där med dig och firat!

Tårtorna såg sjukt goda ut, sällskapet likaså. Det är jag som snart kommer och dricker från det du har på brickan. YES! :)

Hörs snart!

Puss

2009-06-10 @ 11:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0