snörvel och snyt!

I dag är jag en halv Unanders.. jag har feber, hosta, halsont och börjar bli täppt i näsan.. eller ska man säga täbbt i näsan..

L for till Götet i dag och därmed blev jag själv med lämning på dagis och med feber och frossa var det ju kalas skönt att kliva upp, gå ut och sitta i en kall och skruttig bil!
Kan inte påstå att jag längtar tills i kväll då liten terrorist (iof en söt sådan) kommer hem, ni vet, kombination sjuk och trött mamma med dagis trött och grinig 3 åring.. kan det bli annat än en smärre katastrof!

Väl hemma igen satte jag mig här i soffan och kom besviket på att vår tv inte fungerar.. suck.. vad är det då för endaste liten tjusning med att vara sjuk!?! INGEN... vad ska jag nu göra, stirra i väggen, och läsa gamla nötta inredningstidningar... vill ha en ny fräsch tidning.. Ialla fall...

Suck..

Kanske att man kan sätta sig och kika runt på lite inredningsbloggar.. oftast lyckas jag endast hitta till dom romatiska och lantliga.. inte riktigt min stil och ja.. man vill ju inte väcka det frö som än inte börjat gro om man inte vill ha ogräs.. Dvs jag känner att jag börjar bli smittad.. men det är inte anpassat i vårat hus att NU börja styra smaken mot lantligt.. INGET är i dagsläget lantligt och det brukar bli dyyyyrt när jag börjar styla om.. Leif är heller inte anpassad efter söta lantliga stilen.. SÅ då återstår alltså bara att läsa andras bloggar om ditten och datten.. kanske kasta bort nån timme på att snoka runt på FB..

Om det är några som funderar på varför jag är så ohyfsat ohövligt stroppig och inte svarar på era tackar-för-helgen-sms så beror det på att min fåne till telefon inte fungerar som den ska.. suck.. inget med elektornik verkar känna för att umgås med mig idag.. tur att jag har dig gamla kärleken som nu fungerar igen! Men lägger du (läs datorn) av så har jag få förhoppningar om att jag ska överleva denna lååånga dag...!

Önskar att det kunde dimpa ner några gamla arv från en okänd eller varför inte NÅGRA okända mostrar, fastrar, onklar eller dyligt.. för nu är plånboken tunn!! Suck..

Någon som har förslag på vad man kan göra för att driva in lite stålars av bra kvalutta? Sälja .. bilder från L´s svensexa verkade ju fungera.. hihi.. någon som bjuder?

Nu ska jag fylla på honung i tevattnet och tycka lite synd om mig själv!

KrAM PÅ er!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Krya på dig vännen :-)

2009-10-07 @ 15:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0