UNderbara UNNNDERRBAARA!!

VI är nu gifta!!

Allt har gått såå himla fort och så himlars bra! Är så lycklig!!
Inte bara över att jag har dubbla ringar på fingret och för att jag nu mera kan titulera mig som fru.. Utan över att vi har sååå många underbara och fantastiska vänner!! PÅ riktigt och på sant!

Vi hade även en superhärlig tjej som följde våra steg under dagen.. hon fotade och fotade och ja jobbade stenhårt för att vi skulle få föreviga våra känslor.. VI hade en otroligt kul dag uppe i Indal, efter 86:an, i Indals kyrka, Spikarna på Alnö och i Alnö nya kyrka!! Hoppade i och ur bilen som vettvillingar!!!
Hon kommer att gå Långt!! Lägg namnet på minnet!! EMMELIE ÅSLIN.. Väldigt proffisionell och jätte trevlig och lättsam!
Kan med hjärtat rekomendera denna donna för vilken fotografering som helst! Haha, vi kompade bra i hop med bild ideer och utföranden.. kanske lite stelt i början och med en viss distrahering av liten älva på 3 år.. men när jag idag fick ett av hennes "sneak-peak" så kan jag inte annat än säga att hoppsa så fin jag var.. och det lyser bus i ögonen på lill sessan som som mång en gång förrut inte kunde vara still... vi fick chansa hejvilt för att hitta possitioner där hon höll i mer än en blixt!! ;)
Längtar så efter alla andra bilder, ska bli så spännande! SÅ många underbara förslag och genomförda ideer.. låt det nu bara ha blivit lika bra bilder genom hela dagen så kommer vi nog att pryda hela hemmet med bröllopsbilder av oss själva.. Hehehe... självgod? INte då ;)


foto: Emmelie Åslin

JAg genomförde min sång.. dock inte på bästa sätt och är lite missnöjd men jag var ju förberedd på att i stundens allvar skulle det nog inte gå så som jag tänkt!!
Var ju lite orolig över hur Leif skulle reagera.. hade en lite nervös känsla, att han skulle sucka och tycka att jag gjorde mig till.... mycket riktigt.. han fnös till och sänkte huvudet och suckade.. lite chockad och osäker började jag så sjunga och... sen brast det.. hans tårar ledde fram mina tårar och min röst sprang in och gömde sig..
Den sprack och då luften även var en bristvara i den trånga klänning som jag för dagen snörat på mig..svek även lungkapaciteten mig en aning.. dock verkar många vara impad över mitt framförande och det är väl i sig en lättnad.. men jag ... öh... hoppas att detta ögonblick inte blev förevigat i någons filmkamera.. tror inte att jag vill få mer ångest ;)

Jag kände mig såå vacker och är så nöjd.. mest nöjd är jag över festen som vi hade på lördagen... Alla vänner.. nå väl.. några finfina vänner saknades.. men de flesta vänner var med och alla var så otroligt fina! Hår, kläder, skor, smink och framför allt allas humör!! Kändes som om alla trivdes..!! Älskar er!!

Tack för en oförglömlig kväll... helg kanske man ska säga... nu väntar vi bara på korten, räkningarna och att någon kan komma hit och äta upp resterna av tårtan ;)

Kram och hjärtligt tack!! Återkommer nog i ämnet!

Kommentarer
Postat av: Misskolibri

Det är vi som ska tacka! Är så otroligt glad att fått varit med på detta vackra bröllop och fantastiskt trevliga fest. Du var så otroligt vacker !! Min kamera strulade dock , men några bilder kan jag allt stå till tjänst med.



Vilken bild på dig och prinsessan!!!!!!!! <3



Många kramar E

2009-10-06 @ 11:52:12
Postat av: Sandra

Vilken vacker bild!!!

2009-10-06 @ 12:35:05
Postat av: Angelica

Vilket underbart vackert kort på er båda!!

Och grattis får man kanske lov att passa på att säga! :)

2009-10-06 @ 20:33:18
URL: http://anscheklick.blogg.se/
Postat av: Jenny S

Ååh vilken underbart vacker bild!

2009-10-06 @ 21:51:36
URL: http://jennysvedlund.spaces.live.com/
Postat av: Erika Wahlstedt

Gud så fin bild Hanna!! Allt gott!

2009-10-07 @ 17:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0