Sjuka under!?!

Min stackars prinsessa har varit sjuk i dag.. eller sjuk och sjuk?! Hon vaknade i natt med en skollhet panna och sov bort febern men vaknade med utslag över hela överkroppen.. skulle ju vara typiskt om det skulle visa sig vara vattkoppor!? Hon är nog smitt fri när vigseln äger rum men... hm.. hoppas på att det bara är "virus loppor" som spelar den stressade mamman ett spratt!

Vi har iaf haft en trevlig dag och fått en del gjort! Och nej .. bordsplaceringen är inte på långa vägar klar! Men det är vigselprogrammet.. låt nu bara prällan godkänna mina hopp i schemat!

Jag har mailat fotografen och ska springa in på mailen och kika om hon svarat så snart jag ordbajsat klart här..

Tänkte att jag skulle ringa min Stockholms lolla innan det blev natt.. men det hann jag inte, är jag hemma i morgon så kan du lita på att jag kräver en kort uppdatering!

Är hungrig..på chips.. jag som ALdrig är sugen på eller äter chips... nästan så att jag (NÄSTAN) jag har gått och blivit på smällen.. Och nej högst otroligt om möjligt helt omöjligt!! SÅ inga glädje tjut från huvudstada eller nästgårds!!

KRam tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0