Åhhhhååå julgranen är PÅ PLATS...

Nu har vi jul här i vårt hus... granen är inne och tack gode gud att du är här ;)

STORT tack till mamma/mormor och pappa/moschar för att ni tänker på Lillan!!

Här kommer bilden och tänk att vi inte skulle ha haft någon egentligen.. hur sjukt skulle inte det ha varit!!



Ja så nu är det jul på riktigt ;)

Har ju inhandlat julpynt tidigare och se vad mysigt det blev.. nästa år blir det mera och exlusivare ;)

Här kommer min favorit ängel..en stjärna och T´s favorit i form av en glasdroppe i kristall.... Å jag är så glad så glad!!!
          

     


Nu ska vi starta med maten och tack frk stadpippi för hjälpen och hoppas vi ses min vän!!

Puss och kram alla glada och kära vänner, engångs tittare och mamma och pappa ;)
Och E-M som fick mig att tänka om ;)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Självklart skulle ni ha gran. Tänk dig om du hade varit liten och det inte hade funnits en gran att pynta!

njut nu och se på din lilla dotter med förundran, kolla in, känn efter och låt det ta den tid det tar. Du vet vad jag menar ;-)

2008-12-20 @ 17:23:44
URL: http://njutavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0